Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 326 ggr
Leffe
9/2/12, 11:21 AM

2 september

Vilket ljuvligt väder - det regnar inte. Sitter här med en spinnande Pysen i famnen. Övriga katter ligger i eller på sängen. Idag händer väl som vanligt inte så mycket här hemma. Ska kanske sätta upp några tavlor på väggen

Sköt om er

Annons:
LiloN
9/2/12, 11:29 AM
#1

Sovmorgon här! Är nog vad jag behöver för att krya på mig. Kan man göra någon inställning så man får ett mail när man får privata meddelanden här? Vore ju bra så man inte missar något. :)

nakenkatt
9/2/12, 11:34 AM
#2

God förmiddag den 2 september,här är det grått och trist.ja vad ska man göra för att bli av med denna hemska förkylning?? var bra två dagar sedan började allt om igen.Ska iväg och jobba kväll känns inget vidare faktiskt,känner jag har feber.Vi är också barnvakt åt min dotters små flickor.De är på rockabilly kryssning i helgen.hoppas ni andra mår bättre än jag.ha en bra dag.

jeenova
9/2/12, 3:48 PM
#3

LiloN: Du trycker på "Bevaka" i högra hörnet av den röda breda linjen.

LiloN
9/2/12, 3:49 PM
#4

Jeenova, på trådar här i forumet hittar jag det så kan bevaka en tråd jag är intresserad av. Men på Meddelanden? Om någon skickar ett privat meddelande till mig? Kan jag få mail om det då?

jeenova
9/2/12, 4:09 PM
#5

LiloN: Jaha.. hum.. det kan jag kika på.

Update: Jag vet inte om det går, inget jag hittat. Fråga moderatorn annars!

LiloN
9/2/12, 4:26 PM
#6

Vore ju en smart funktion. ;)
Det finns på andra forum vet jag… inte iFokus dock vad jag sett?

Jag börjar däcka av igen här. Min infektion vill inte bli bättre. Försökte jobba lite och nu längtar jag efter soffan igen. Gråter Blir väl att ligga där och ha tråkigt…

Hade behövt en katt nu.Flört Dotterns vovve Joyce bestämde sig för att hälsa på sina favoritgrannar. Så hon är där och lever livet… ingen att ha sällskap av på soffan alltså (fyrbent).

Annons:
Upp till toppen
Annons: