Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 762 ggr
Eine
9/1/12, 11:59 AM

1 september 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddagens alla ! Grått men fint ute. Hösten är här lite föriktigt. Bara att vara glad för att det inte snöar .Sköt om er och vi håller väl en tumme för alla som ställer ut i dag?

Bjuder på en bild på angorakillen som ser ut som en liten varg..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
LiloN
9/1/12, 12:08 PM
#1

Jättefin!! =)

Är det utställning i närheten av Stockholm snart? Vore kul att få gå runt och kika på rexar och varför inte shoppa lite till Igor. ;)

Leffe
9/1/12, 12:14 PM
#2

Årets bästa månad och det bara regnar. I natt kom en kär vän hem till mig och sa hej innan hon for till Arlanda för flyg till sitt nya liv i Los Angeles.

Nu sitter kattena och jag har och hör smattrande mot balkongen. De är nöjda med tillvaron, men ingen av dem vill gå ut på balkongen

Sköt om er

Mona22
9/1/12, 1:46 PM
#3

PÅ utställning nu. BElla fick andra Cap et nu. Tyvärr utslagen vid nom. Hård konkurrens men fick fantastisk bra kritik . NU vill man åka hem. HOppas ni får en bra dag.

MrsCecilia
9/1/12, 3:38 PM
#4

Här bara regnar det, så vi åkte och shoppade. Tyvärr råkade vi åka förbi bromma zoo och kom hem 900 kr fattigare Flört

I kväll blir det mys i soffan och en bra skräckfilm!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
9/1/12, 4:11 PM
#5

#3 grattis Mona till cap,var är utställningen någonstans??

Eine
9/1/12, 5:30 PM
#6

#3 grattis!

#4 Visst är det alldeles fantastiskt! Man bara ska köpa en säck sand eller så och kommer hem med massor av annat trevligt.Känner till det där. Och jag som dessutom gärna handlar på nätet,hittar ju massor som jag behöverFörvånadSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
lockar
9/1/12, 5:37 PM
#7

Även idag haft trevliga kattungespekulanter på besök. Så Ivan kommer nog att bli en Örebroare. Det passar bra för då kan jag leverera honom dit och samtidigt besöka min mamma.

Har prövat ta kort på kattungarna idag. Men de är trötta idag, beror nog på vädret. Nu äter de för fullt kycklingvingar.

Ha en bra kväll.

Mona22
9/1/12, 5:50 PM
#8

Eskilstuna var det i. Ikväll är det drive in bio med raggarbilar. Det ska bli kul.

Upp till toppen
Annons: