Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 628 ggr
nakenkatt
2012-08-28 10:02

28 augusti

Här är det väldigt höstlikt och väldigt snorigt.Jag känner mig i allafall bättre och tänker nog gå till jobbet imorgon.Ja nu är det ej många dagar kvar i Augusti månad.och mycket till sommar har vi väl inte haft.men nu kommer hösten och vi får vara inne mer,pyssla inne och tända ljus.För mig är det höst när det brinner i braskaminen och katterna ligger och sover utspridda i soffan.jag tycker det luktar så gott då,och det är roligt att gå ut och hämta ved.Nu vart det ju ingen kattkull till hösten,men jag väntar med spänning på en kull i vinter istället.Tills vidare fortsätter jag vänta på en liten bebispojke som kommer i dagarna.Trevlig Tisdag.

Annons:
MrsCecilia
2012-08-28 12:22
#1

I kväll är det stallet som gäller, känner mig oxå lite hängig. Hoppas jag håller mig frisk då jag börjar nytt jobb nästa vecka!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
2012-08-28 12:35
#2

#1 vad spännande med nytt jobb.Då får vi verkligen hoppas du slipper vara förkyld.grattis och lycka till.

Leffe
2012-08-28 14:43
#3

Här är det prima liv. Både på mig och katterna.

Skölt om er

lockar
2012-08-28 16:30
#4

Har haft en bra dag.

Förs tvar det trevliga kattungespekulanter här, innan dom åkte så tingade dom Igor. Det kommer att bli ett bra hem för honom känns det.

Sedan var jag på Bagarmossen och HVM-scannade Cleo och Quan båda var normala.

LiloN
2012-08-28 20:13
#5

#4 Vi är såååå glada! Det är vi som tingade Igor hos Lockar! =)

Nu börjar planeringen av alla inköp! Klätterträd, sandlåda, transportbur och allt.

Min förkylning jag haft i flera dagar var bättre… men nu är jag superhostig igen och småfebrig. Jag hoppas verkligen inte att jag smittat dig med något när vi var förbi idag. Kurerar mig på soffan och hoppas jag mår bättre imorgon då jag lär få jobba ikapp för katt-tiden idag. ;)

Eine
2012-08-29 13:18
#6

#5 Lycka till med Lill-katten!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
LiloN
2012-08-29 17:01
#7

#6 Tack Eine! =)

Upp till toppen
Annons: