Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 577 ggr
MrsCecilia
2012-08-25 08:30

25 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inget glatt inlägg i dag även om solen skiner.

Vår älskade Robban ligger på Albano och hela huset är tomt och tyst. Det är inte alls detsamma här hemma och nu märker man verkligen vad stor plats han tar, både i hjärta och hem.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
jeenova
2012-08-25 08:33
#1

Jag hoppas han repar sig lilla killen… många tummar hålls för er!

LiloN
2012-08-25 08:39
#2

Hoppas han mår bättre snart!

AnneP
2012-08-25 08:56
#3

Jättetråkigt! Hoppas han är hemma snart igen!

Gittan
2012-08-25 09:31
#4

Hoppas han snart kommer hem.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
2012-08-25 15:12
#5

Hoppas Robban snart är hemma igen.

Idag har jag provåkt Solnagrenen av Tvärbanan. Spårvagn mellan Bällsta bro i Sundbyberg och Solna centrum. Inget signalsystem utan det var flaggvakter vid gatukorsningarna.

Mona22
2012-08-25 18:35
#6

Idag har jag kört tjejernas veteranrunda. Vi blev 30 veteranbilar. Det var jättekul med många utmaningar. IKväll är det bilträff som vi ska på och imorgon veteranmarknad i Eskilstuna. NU ska jag ut på balkongen och kolla på någon flygare som flyger avancerat ovanför flygplatsen. HOppas ni haft en bra dag.

Annons:
Superfly
2012-08-25 21:12
#7

Men käre lille gubben!Rynkar på näsan Hoppas han snart får komma hem.

Här har det varit livat idag.
Flyan fick nya leksaker - 3 tygmöss i olika hårdhetsgrad och en garnklädd boll. Det har burits möss, jagats boll, gapats om "VAR ÄR MIN GRÖNA MUS", "KASTA BOLLEN DÅÅÅÅ" och "WOHOOO; DEN FLYGER". Sedan samlade hon ihop allt i sin dagbädd och lade sig helt sonika att sova på dem. Det var länge sedan jag såg henne leka så mycket på egen hand.

Ta hand om er och tack för ett trevligt forum.

lockar
2012-08-25 23:28
#8

Hoppas Han kryar på sig.

Idag har jag haft Tanya, mitt ena barnbarn några timmar. Hon ville vara med mig eftersom hon inte har sett mig på flera dagar. Samt att hon även får mysa med kattungarna hos mormor.

Vi var en sväng till skärgårdsmarknaden.

Upp till toppen
Annons: