Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 481 ggr
Eine
8/22/12, 10:45 AM

22 august 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddagens i det ljumma vädret! Har ni det bra? Det har jag ,och ser fram emot att gå till tandhygienisten på em. Inte för att jag gillar själva besöket och behandlingen,men efteråt känns det fint..!

Sköt om er och katterna!

Bjuder på en bild på min *Ferdinand* ,världens snällaste grabb.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
nakenkatt
8/22/12, 11:04 AM
#1

å vilken fin ferdinand,är han röd och vit? Roligt med bilder på andras katter.Ja idag är det en helt vanlig onsdag.ikväll ska vi grilla på boendet och ha lite mysigt.Hoppas inte regnet förstör planerna,killarna är verkligen laddade för detta ikväll.de får själva bestämma aktiviteter,de har ett sk brukarråd varje måndag.de utser en ordförande och sekreterare,sedan planerar de in saker och fikar.Vi personal får ej vara med då.dom är jätteduktiga.Igår var vi och såg indianerna vinna i speedway.Nu väntar jag och väntar på mitt nya barnbarn,men den som väntar på ngt gott,bara två veckor kvar.En trevlig onsdag önskar jag er alla.

Eine
8/22/12, 11:12 AM
#2

#1 Tack! Han är cremespotted/vit.(påstådd silver men jag vet inte..)Min nyaste Bhanne.

Hoppas det blir bra med grillandet!.Regn kan ju förstöra det mesta..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
8/22/12, 11:37 AM
#3

TS haqn verkar lugn och nöjd med tillvaron trots att han är hos en domare.

#1 Ha det trevligt i kväll och hoppas på bra väder.

Själv tar jag det lungt och stilla idag. Det är mulet ute. Planerar för helgens fotografiering av spårvagn i Solna igen efter 54 år, tror jag det är, Det går provturer i helgen mellan Solna centrum och Bällsta bro i Sundbyberg

Sköt om er

MrsCecilia
8/22/12, 2:50 PM
#4

TS: Vilken fin prins! Hoppas han vann!

I övrigt ännu en dag på jobbet, ringde nyss veterinär om kloklippning. Trots inköpt mussla får vi inte alls klippa klorna på 2 av pälsklingarna. Det är vilt slagsmål.

Hos veternären är den ena som en ängel (gissa vem) och den andra som ett vildjur:-)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: