Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 538 ggr
EvaG
8/19/12, 10:32 AM

Augusti 19

Nattens arbetspass är slut. I dag är en liten vemodig dag. Idag åker mina tillhörigheter, det är inte så mycket, över till Los Angeles. Snart kommer jag efter dit. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
8/19/12, 10:55 AM
#1

TS: Förstår det, ett nytt kapitel i ditt liv.

Snart ska vi till enskede värdshus och äta brunch. Ser lite mörkt ut, blir nog regn snart.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Gittan
8/19/12, 4:12 PM
#2

En lugn dag idag. Det blev sent i natt och vi hade trevligt. Så det blir lite slött hela denna dag. Sambon håller på med maten. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
8/19/12, 4:29 PM
#3

Fint väder och jag ska ut och handla lite. Sedan ska jag sätta upp lite tavlor på väggen.

Sköt om er

nakenkatt
8/19/12, 4:29 PM
#4

Har varit ute och campa i helgen med katter och äkta make.vi har varit i vadstena,mycket fin liten stad.Toppen väder fredag med en härlig kväll.Lördag som vanligt regn regn.men vi hittade en mysig liten restaurang på campingplatsen som hade öppet sista kvällen för i år.Vi åt plankstek mums.För tre veckor sedan precis idag försvann vår vattensköldpadda Wilma från sin inhängnad med bassäng.Vi har letat överallt,plockat bort alla saker och satt ut det på blocket,för jag blev så ledsen att se det stå där.Nu när vi kommer hem ropade min man på mig att komma till källartrappan,där står Wilma och tittar.Inte kunde jag väl tro att en vattenpadda kan leva tre veckor på land.Detta är en padda några barn hittade i en sjö i fjol som vi tog hand om.Hon måste ha 9 liv.Som tur är har ingen ringt på hennes tillbehör.Så det kan gå.

Leffe
8/19/12, 4:35 PM
#5

#4 En liten solskenshistoria med andra ord

noir
8/20/12, 9:46 AM
#6

Åh vad härligt att Wilma är tillbaka! Hon kanske bara ville åka på semester innan hösten gör sig allt för påmind!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Vixxen
8/20/12, 5:57 PM
#7

#4 & 6 Det förstår ni väl att Wilma inte gillade den svenska sommaren?! Hon har säkert varit på en sista minuten i Grekland!! CoolSkrattandeTungan uteCool

nakenkatt
8/22/12, 11:33 AM
#8

#7 ha ha ,att jag inte tänkte på det.det har hon nog för hon är trött,det måste vara efter resan.

Leffe
8/22/12, 11:38 AM
#9

#7 Det har ju regnat mycket så hon har nog tyckt om sommaren. Hon tog en härlig avkopplande semester.

Upp till toppen
Annons: