Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 340 ggr
MrsCecilia
8/16/12, 8:06 AM

Godmorgon 16 augusti

Då så. Så var det morgonkvist igen.

Idag är en stor dag, jag ska nämligen jobba mitt första pass i stallet i kväll. Spännande!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
noir
8/16/12, 8:08 AM
#1

Och jag missar ett jobb pass jag väldigt gärna ville ta och behöver. Men har bokat en kurs för att kunna skriva mig tillgänglig och en grillkväll och köpt in allt man behöver så vill inte ställa in den heller när jag sätt fram emot att ha grillkväll. Får så dåligt samvete när det sker. Men försöker tänka att när jag kan lägga mig tillgänglig så får jag fler erbjudanden.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

lockar
8/16/12, 8:30 AM
#2

God morgon. Ska idag åka in med mitt andra barnbarn Tanya till Skansen.

Ha en bra dag.

nakenkatt
8/16/12, 8:58 AM
#3

God morgon.ja skansen verkar trevligt har faktiskt aldrig varit där någon gång.har de öppet bara på sommaren?jag ska iväg och jobbade snart,det är ju så typiskt att sommaren kom nu när man har börjat jobba,jag tror det är så för många av oss.men man ska ej klaga.Ha en trevlig torsdag.

Gittan
8/16/12, 10:53 AM
#4

#0 Lycka till. Själv har det nästan blivit för mycket jobba i stall.

#1 Många järn i elden. Det gäller som sagt att prioritera.

#2 Hoppas ni får trevligt med vackert väder.

#3 Det där med vädret slår aldrig fel.

Själv är jag sjukskriven och tar det lungt - så lugnt det går barnen har ju sommarlov. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
8/16/12, 12:42 PM
#5

Hej alla glada och alla ndra också. Solen leker kurragömma bland molnen. Den säger tittut och förvinner igen. Katterna tar det lungt. Gammelgubben ligger precis innanför balkongdörrer och mediterar.

Sköt om er

noir
8/16/12, 2:55 PM
#6

Åh tacka nej till jobb och kände mig jätte dum för att jag prioritera familj och något jag sett fram emot. Men skulle ju även på kurs, och väl på kursen kom en fram till mig och fråga om jag hade tid att jobba i helgen istället. Så det gjorde inget att jag tacka nej, fick jobb pass denna veckan ändå. Puuh Risken med att vara vikarie man vet aldrig när man får nästa arbetspass

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: