Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

13 Augusti

2012-08-13 07:08 #0 av: MyTwiggs

Idag ska Zoopan kastreras. Det räckte med en kull för henne. Annars är det jobb och slit på agendan! Ha en fin dag!

Anmäl
2012-08-13 07:13 #1 av: MrsCecilia

TS: Lycka till! I dag är det måndag och jag är stel som ett kassaskåp efter 2 dagar i stallet.

Anmäl
2012-08-13 09:54 #2 av: lockar

TS: Lycka till. Solen skiner så det blir nog en långprommenad idag också.

Kattungarna busar och växer. Börjar bli tid att börja leta hem till dom.

Ha en bra dag.

Anmäl
2012-08-13 11:31 #3 av: Leffe

#0 Lycka till.

Ärligt talat så känns det lite tomt idag. Inget OS, men snart är det dags för den bästa TV-serien som finns igen - Elitserien i ishockey

Sköt om er

Anmäl
2012-08-13 12:58 #4 av: nakenkatt

God middag.ledig dag.mulet och grått.har tittat på tuttar idag,det stora nöjet för dagen.men jag är tveksam,kanske min flicka ej vill ha ngr barn.idag ska det vara dag 19,men som sagt jag är skeptisk.Nu är hon parad två gånger,och tre dgr varje gång.och hanägaren har sett massor av parningar båda gångerna.och han har flera kullar efter sig.ja ja vi får väl se.

Anmäl
2012-08-13 19:11 #5 av: jeenova

TS: åhåhå så fin!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.