Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 513 ggr
lockar
2012-08-10 10:25

10 augusti

Tänk vad tiden går fort. Igår blev mina kära barnbarn 4 år.

Idag skiner solen.

Ska börja städa ur köksskåpen och ta bort saker som inte används.

Imorgon är kattungarna 5 veckor.

Annons:
nakenkatt
2012-08-10 11:01
#1

Ja visst går tiden fort alltid.jag väntar med spänning på mitt nya barnbarn som beräknas komma om 2 veckor,men nu går tiden sakta både för mig och den nyblivna mamman,men den som väntar på ngt gott……….. men medans jag väntar på hennes lilla son går virknålen varm,ska göra en babymobil.Vi har ju vetat så länge att det är en pojke,han ska heta vilde.jag längtar tills jag får hålla i honom och känna den underbara baby lukten.Idag är det solsken för en gång skull.I onsdags kom här 60 mm regn på en timme,här i kumla.Det var över svämmningar överallt,folk fick gå ifrån sina hem i ett villaområde och ta in på hotell pga vatten som kom in i källare.det var repotage på tv härifrån.brandbilar körde hela kvällen i skytteltrafik.det var nog det värsta regnvädret jag varit med om.Om ett par timmar ska jag åka med en kompis och hämta hem en sköldpadda som ska flytta in hos mig ikväll.trevlig Fredag önskar jag er.

AlexH
2012-08-10 11:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Fredag.. kattungarna 3 veckor gamla… tiden går fort så snart de tar sig över denna ålder… snart är de 12 veckor och utflygna… :/

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
2012-08-10 11:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

I köksfönstret lyser solen på blå himmel. I vardagsrumsfönstret so m är på motsatt sida. är det ingen sol utan ett stort svart moln över hela himlen.. Som tur är spelar det ingen roll. Det är ju OS på teven

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: