Annons:
Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 1731 ggr
dragonstar
2012-07-30 17:53

Söker kattfröken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag bor i en lägenhet tillsammans med min sambo och vår underbara nu ettåriga katt fröken S*Rexlicious Inky, LUNA.

Jag har varit fodervärd och även haft två födslar hos mig.Jag letar nu efter en till dam som sällskap till luna.

Jag har inget emot foderavtal.

Själv tycker jag utsällningar är roliga men har inte kommit iväg på dem då jag själv inte har körkort och sambon inte finner något inträsse i det.

Jag har en förkärlek för de långa och eleganta katterna, maskade, tigrerade och harliken. Choklad, lila, cream, vit och likande.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Mona22
2012-07-30 18:05
#1

Vi väntar kattungar runt det 6e Aug. Funderar på att spara en hona om det blir någon och kan tänka mig mig fodervärd. Kolla in på min hemsida vid intresse. S*taildragger

Denna kommentar har tagits bort.
dragonstar
2012-07-31 18:15
#3

Kollade in din hemsida kul att vi har katter från samma katteri =)

Härligt då vet jag att vi har liknande smak när det gäller utsende på katterna.

Bara skriva till mig privat.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Pearfoam
2012-08-02 22:25
#4

Inte för att vara den som är den… men du hade väl en katt på foder som du lämnade tillbaka till uppfödaren när ungarna var typ två veckor gamla? Varför söker du nu en ny foderkatt om du inte ville ha kvar den förra?  Obestämd

dragonstar
2012-08-02 23:20
#5

Ja det är rörigt, min sambo reagerade på unganra och av personliga själv årkade han inte med det det, (dödsfall i familjen och annat)

Han reagerar lätt på kattungarna, detta var något vi hadde pratat om innan med ägaren till katten, efterosm att jag då hadde min katt som ungkattunge hemma och dom två inte gillade varanrdra helt så vart det mycket.

Jag förstår din fråga och tycker att det är bara att du reser den, finns säkert fler som undrar.

Uppfödaren kunde inte ha kullen hemma hoss sig då hon redna hadde en annan och en hane så all rumm var upptagna men när kullen var några veckor fick hon mer platts hemma och tog emot dom.

Hon gjorde det med kullen jag hadde innan ochså, när kullarna bev lite älder flyttade dom till henne där hon kunde ta emot spekulanter och utvärdera unganran bättre de sista väckrona innan flytt.

Jag var liksom BB.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
2012-08-02 23:22
#6

och om du undrar varför foderkatten itne vart kvar var för att jag inte betalade för den till en böörjan då hon flyttade till mig för att få vila ut efter en kull. Hon bodde hoss mig och vi tivdes bra tillsammans men när jag skaffade en egen cornish gillade dom inte varndra helt. VI bestämde att foderkatten tillsammas med hennes andra lästa katt skulle omplaceras.

Tror ajg svart på alla frågor nu =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Upp till toppen
Annons: