Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 648 ggr
Leffe
2012-07-30 02:55

30 juli

Suttit tills nu och tittat på OS. Nu när jag börjar bli tröptt märker jag att det äre sovdags för l'nge sedan. Natti natti och god morgon för den som kommer in på morgonen.

Sköt om er

Annons:
MrsCecilia
2012-07-30 07:46
#1

Jag ska åka och storhandla, alla katterna är ox utslagna. Kankse de tjuvtittat på OS de oxå? Flört

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

noir
2012-07-30 09:09
#2

idag ska jag åka till jobbet på eftermiddags pass, är inte hemma förens efter halv tio. känns så där men katterna uppskattar att man är hemma på förmiddagen. Blir förföljd av två kurrande damer <3
Sambon kommer hem efter fyra så idag slipper dom vänta så länge på att någon av oss ska komma hem.

Vill bara att det ska bli torsdag så jag får lite lediga dagar igen.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2012-07-30 10:06
#3

och jag har också samma pass idag börjar ett slutar halv tio.Der ska bli skönt när den ordinarie personalen kommer tillbaka och allt blir sig likt igen.ja nu har snart juli månad också försvunnit.och jag får se fram emot vår januariresa när hösten kommer.Hoppas ni alla som slipper gå till jobbet får en skön dag iallafall.

Gittan
2012-07-30 10:39
#4

Vi stär med husvagnen utanför Göteborg. Barnen ser fram mot en dag på Liseberg. De pratar om Balder, Höjdskräck, Flumride och jag vet inte vad. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
2012-07-30 12:42
#5

I eftermiddag blir det en ett-dygns resa till Paqris i arbetet. Hinner inte se ett dugg av staden tyvärr. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Mona22
2012-07-30 22:18
#6

#1 haha, på tal om att de kollat på os. Vaknade en natt av att någon tjej skrek i storarummet. Vi blev ju helt förskräckta och undrade om någon var inne hos oss. Visade sig att någon av katterna gått på kontrollen och startat tv:n Skrattande

Kom hem från Götet för en lite stund sen. Är jättetrött nu. Hade kul allafall. Var inne på Aeroseum, ett måste för er som gillar flygplan och helikoptrar!

Annons:
Upp till toppen
Annons: