Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 747 ggr
RacerDonnans
2012-07-29 03:54

29 juli!

Hemkommen från ännu en kväll på Storsjöyran med mina tjejer. Tänk så kul man kan ha trots regn mest hela kvällen. Det har dock varit intensiva veckor de 2 senaste så efter dagens barndop som viskall på klockan 13 skall jag bara ta det lugnt några dagar. Har ju hunnit med både Polen, Tyskland, Skåne med kvällskonsert i torsdags innan hemfärd för att va på Storsjöyran hela helgen. Haft så kul, men är riktigt sliten nu. Önskar er alla en riktigt fin dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Annons:
MrsCecilia
2012-07-29 08:59
#1

Vi ska åka till fåfängan och äta brunch, vi firar 21-år i dag (jag var 18 när vi träffades) sen blir det hemmamys för det är sista semesterdagen idag.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
2012-07-29 11:13
#2

#1 Grattis! Ingen dålig siffraKyss!Så fint när man hänger ihop i många år och inte byter ut varandra..Skrattande Jag tror det kan kallas kärlek.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-07-29 11:14
#3

ja idag är det ytterligare ett kalas.Lillmågen fyller 24 år idag.Nu har det varit tätt med dem ett tag.men i augusti är det ingen,tror,hoppas jag.Det kan bli lite mycket ibland,vi har ju 7 barn tillsammans och 17 barnbarn och 6 sk bonusbarnbarn.Så det räcker till.Brukar börja med julklappar i augusti men nu har vi övergått till presentkort,smidigt.Det var rejält med åska här i går kväll och riktiga knallar.Men jag tror ej att katterna är åskrädda och det är ju tur det.trevlig Söndag.

Leffe
2012-07-29 11:23
#4

OS från morgon till kväll just nu. Ögonen är väl snart fyrkantiga.

Sköt om er

Gittan
2012-07-29 12:00
#5

Nu bilar vi vidare mot Göteborg och Liseberg. Liseberg är dotterns önskan om semesterresmål. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Mona22
2012-07-29 13:18
#6

#1 underbart. Jag tror att också på kärleken :-) Är på väg till Göteborg och hämta och lämna lite bil delar . passar på att hälsa på några vänner samtidigt. Lagom mini semester :-) Måste ju snart stanna hemma hela dagarna, kommer ju bebisar här snart :-D

Annons:
EvaG
2012-07-29 14:38
#7

Det är jobbigt på arbetet. Mycket som ska ordnas innan jag flyttar. Ledigt till i morgon då jag ska till Paris på arbetsresa över ett dygn. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: