Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

29 juli!

2012-07-29 03:54 #0 av: RacerDonnans

Hemkommen från ännu en kväll på Storsjöyran med mina tjejer. Tänk så kul man kan ha trots regn mest hela kvällen. Det har dock varit intensiva veckor de 2 senaste så efter dagens barndop som viskall på klockan 13 skall jag bara ta det lugnt några dagar. Har ju hunnit med både Polen, Tyskland, Skåne med kvällskonsert i torsdags innan hemfärd för att va på Storsjöyran hela helgen. Haft så kul, men är riktigt sliten nu. Önskar er alla en riktigt fin dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anmäl
2012-07-29 08:59 #1 av: MrsCecilia

Vi ska åka till fåfängan och äta brunch, vi firar 21-år i dag (jag var 18 när vi träffades) sen blir det hemmamys för det är sista semesterdagen idag.

Anmäl
2012-07-29 11:13 #2 av: Eine

#1 Grattis! Ingen dålig siffraKyss!Så fint när man hänger ihop i många år och inte byter ut varandra..Skrattande Jag tror det kan kallas kärlek.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-07-29 11:14 #3 av: nakenkatt

ja idag är det ytterligare ett kalas.Lillmågen fyller 24 år idag.Nu har det varit tätt med dem ett tag.men i augusti är det ingen,tror,hoppas jag.Det kan bli lite mycket ibland,vi har ju 7 barn tillsammans och 17 barnbarn och 6 sk bonusbarnbarn.Så det räcker till.Brukar börja med julklappar i augusti men nu har vi övergått till presentkort,smidigt.Det var rejält med åska här i går kväll och riktiga knallar.Men jag tror ej att katterna är åskrädda och det är ju tur det.trevlig Söndag.

Anmäl
2012-07-29 11:23 #4 av: Leffe

OS från morgon till kväll just nu. Ögonen är väl snart fyrkantiga.

Sköt om er

Anmäl
2012-07-29 12:00 #5 av: Gittan

Nu bilar vi vidare mot Göteborg och Liseberg. Liseberg är dotterns önskan om semesterresmål. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl
2012-07-29 13:18 #6 av: Mona22

#1 underbart. Jag tror att också på kärleken :-)

Är på väg till Göteborg och hämta och lämna lite bil delar . passar på att hälsa på några vänner samtidigt. Lagom mini semester :-)
Måste ju snart stanna hemma hela dagarna, kommer ju bebisar här snart :-D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.