Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 609 ggr
Leffe
2012-07-20 08:21

20 juli

Dagen börjar med ett veterinärbesök. Fröja ska bli av med sina stygn. Sedan blir det några timmar i lugn och ro innan det är dags att ge sig i väg till min ena systersons bröllop.

Solen skiner och sköt om er

Annons:
Ulricah
2012-07-20 09:21
#1

God morgon, nu har vi kommit in i nya lägenheten, fiskarna överlevde och i kväll kommer även katterna.

Har inte sett katterna på en vecka nu så det ska bli skönt att få hem dem, de har det bra hos mina föräldrar men Pixie tycker tydligen också det börjar bli dags för igår hade hon gått och satt sig i transportväskan Glad

Ska bara försöka hinna tömma alla flyttkartonger innan …

Ha en bra dag!

EvaG
2012-07-20 10:42
#2

#0 Ha det trevligt på bröllopet.

#1 Skönt att ni börjar komma tillrätta.

Själv ska jag boka biljett till Tyskland för arbetsresa. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

nakenkatt
2012-07-20 11:47
#3

God middag,min förkylning börjar ge med sig så sakterliga.men det finns just ingen ork till någonting.har varit ute hos paddorna och blir anfådd direkt.katterna går ute idag i sin utegård,tango var först ut och sprang av glädje.Nog är det skönt att kunna ha dem i rastgården några timmar om dagen,om vädret tillåter förstå.i em ska vi till den äldsta dottern där ett bonusbarnbarn fyller 12 år idag.och nästa helg är det fler födelsedagar.ha en bra fredag allihopa!!!

MrsCecilia
2012-07-20 11:48
#4

Har redan varit ute på en promenad i solen.

Vi håller på byta ut hängrännorna då det rinner utanför i stället för i rännorna.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: