Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 611 ggr
MonicaLagerquist
7/17/12, 8:55 AM

God Morgon Tisdag

God morgon
Matsäcken packad och straxt ska vi ta oss ut och gå.Vi har länge pratat om att gå runt sjön som finns tre km utanför byn och nu attans ska det bli av.Tänkte mellanlanda nere vid affären och köpa något sött.Det är drygt två mil runt och då måste man väl få ha något godis med sig eller hur?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
7/17/12, 11:20 AM
#1

God förmiddag.det var väldigt vad ni är spänstiga där borta i örsundsbro det må jag då säga.Här är det mest pappersnäsdukar och varmt honungsvatten som gäller.Skulle börja jobba som imorgon men det blir inget med det.Blir andfådd så fort jag anstränger mig det minsta.hoppas ni som har semester får lite sol och värme i alla fall.Det är tydligt det att man ej ska ha tidig semester.men har en vecka i januari att se fram emot istället.

Gittan
7/17/12, 11:49 AM
#2

Vi ska också ut och gå. Det blir en långpromenad för hela familjen inklusive hunden. Vädret är lämpligt för det. Förkylning under sommarhalvåret kan tyvärr ta tid att bli av med och är inte dugg roligt att ha.

Ta nu hand om er allihopa

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
7/17/12, 12:52 PM
#3

#1 Se till så ni kryar på er.

Solen vet inte riktigt hur den ska ha det. Solstrålarna lyser upp och värmer så skönt för att plötsligt försvinna. Kommer tillbaka, försvinner och så vidare. En lugn dag enligt planerna, men man vet aldrig - planer brukar spricka.

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: