Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 453 ggr
EvaG
2012-07-13 03:18

13 juli och fredag

Tror ni på skrock? Vilket som det är fredag 13:de. Hur många av er har sista arbetsdagen i dag innan semester? Vad som än händer och sker önskar jag er en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MonicaLagerquist
2012-07-13 10:45
#1

Vi firar fredag den 13-de med storstädning av sovrummet och gläds åt fina rosa hallontuttar på min vita La permhona.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2012-07-13 11:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min TUR-dag! Det har hänt så mycket bra i mitt liv just en fredag den 13.e så jag ser bara positivt på det!

Ha det gott alla,och kanske vi ska tänka på att behandla andra lika vänligt och kärleksfullt som vi själva vill bli behandlade. Något jag själv glömmer ibland då folk är skvallriga och allmänt jobbigaObestämdFörvånadSkrattande.Jag får allt skärpa till tanken i sådana situationer…Det är svårt att älska alla,men man kan ju i alla fall respektera varandra.Svårt att vara en god människaGlad,varför är det så?

Nåja ,nog med filosoferandet, och jag hoppas vi får mer sol nu!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-07-13 11:58
#3

här är det febrigt och förkylt i husvagnen på gränna camping.Roligare har jag ju varit med om,men tror jag sjukskriver mig och spar på så sätt ngr sem dagar.Surt känns det i alla fall,men det är väl bara vila som gäller.har tom svårt att svälja kaffet och då är jag sjuk.

Leffe
2012-07-13 12:17
#4

#0 Jag tror inte på skrock och har har alltid semester numera.

#1 Grattis till tuttarna.

#2 Klart vi ska respektera varandra. Vi är alla människor av kött och blod.

#3 Ingen rolig camping. Klart du ska sjukskriva dig. Du ska inte använda semestern för att vara sjuk.

Här öser regnet ned och åskan dundrar. Sommar, sommar, sommar…. Det känns som en bra städdag med andra ord. Eller roligare att greja med foton.

Sköt om er

Gittan
2012-07-13 15:43
#5

Hos oss har det regnat mycket några dagar nu och mer ska komma. Gräsmattan ligger i princip under vatten. Ta hand om er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: