Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 662 ggr
MonicaLagerquist
2012-07-06 08:20

6 juli

Inte bra start på dagen.Öppnade en burk kattmat och den hade jäst och betedde sig som en burk surströmming.Nu har jagtvättat håret och bytt kläder och väntar på att ICAs växel ska öppna.Tur att jag var hemma och inte ute på något äventyr.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
AlexH
2012-07-06 10:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Idag är ingen vanlig dag.. Idag är det "besökfrånfinlandavbästavännenmedvännerochhelgmedkattutställningdag" :) :P

Hemma kämpar Meda på med magen hon är nu på dag 49.. ska bli spännande och se vad som gömmer sig därinne :D

Skickar med en bild från igårkväll!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Ulricah
2012-07-06 10:05
#2

Har delat frukost med Pixie Tungan ute

Hon slickar gärna filskålen efter mig om hon är på rätt humör, idag tyckte hon uppenbarligen att jag tagit för mycket för hon försökte slicka i sig från mina tuggor och satt tätt intill och såg så där härligt otålig ut.

zoolatri
2012-07-06 11:53
#3

God dag! Idag njuter jag av sällskapet från nytillskottet som flyttade hit igår:) vad kan vara bättre än att ha två cornishar i familjen?

Eine
2012-07-06 12:54
#4

God middag! Efter ett supertrevligt besök av två goda vänner och sushi i går kväll,har jag nu tagit emot delar av min släkt och utfodrat dem med varma mackor och sallad på bl a jordgubbar,melon och rökt sidfläsk. Lagom skönt väder,lagom busiga katter och lugnt . Ha det så gott,för det ska jag ha.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
2012-07-06 12:57
#5

Sitter på flygfältet I västerås och myser . Fullt med fina bilar och trevligt folk. Väntar på att klockan ska bli 5 så man får åka med i finbil crusingen..vi kom med :-) Underbart trots blåst.Power Big Meet är ju årets höjdpunkt. Hoppas alla får en bra dag.

UllaNo
2012-07-06 16:45
#6

Ganska skönt väder. Sitter ute och ser på TV:n som är inne i rummet en bit bort. Det är ju semifinaler i Wimbledontennisen och det kan man ju inte missa.

Annons:
RacerDonnans
2012-07-06 23:53
#7

#0 Oj, det har jag aldrig varit med om. Undrar vad de säger om det.
Hoppas resten av dan gick som de skulle.
Här har städats om vartannat med att njuta ute i solen!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Upp till toppen
Annons: