Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

3 juli

2012-07-03 10:34 #0 av: EvaG

Ledig i kväll. Funderar på att åka över till Danmark och se hur nöjeslivet är där en tisdagkväll. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2012-07-03 10:47 #1 av: MrsCecilia

TS Härligt! där har jag faktiskt aldrig varit..

I dag ska jag träffa en kompis och fika, sen ska vi åka och ta TBE sprutor..

Anmäl
2012-07-03 11:56 #2 av: Leffe

Vilket härligt väder. Kommer att åka till Solvalla och titta på eftermiddagstravet.

Sköt om er

Anmäl
2012-07-03 14:10 #3 av: Eine

Klar hos tandläkaren är jag!!Jätteglad och lite fattigare.Men jag bryr mig inte så mycket om det,för jag är botad från min tandvårdsrädsla som varit jobbig tidigare.Har en underbar tandläkare och hoppas att jag aldrig måste byta ut henne! För övrigt skiner solen,vänner och bekanta är på ingång under veckan och jag ska försöka hinna baka gott fikabröd,kanske en tårta rentav ,handla och fixa med allt annat.Så roligt man kan ha egentligenSkrattandeutan att anstränga sig.

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.