Annons:
Etikettomplacering
Läst 1767 ggr
Corny
2012-07-02 11:42

Chokladsköldpadda omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min snart 8-åriga Java söker ett lugnt hem hos någon som är hemms mycket. Gärna pensionär eller barnfamilj.

Hon är väldigt söt och gosig. Problemet här hemma är att hon är så oerhört dominant mot de andra katterna. Java är den yngsta honan av tre, men den mest dominanta.

Hon terroriserar min OLH Mikey, med påföljd att han är rädd för henne och nu har börjar strila, trots att han är kastrat sedan länge.

Java kastrerades vid sex månaders ålder. Hon har alltid varit frisk, aldrig kissat fel. Hon är glad och vänlig mot människor, kryper gärna upp i knät och älskar att bli gosad med.

Jag tror att hon skulle må bra av att vara ensamkatt hos någon som är hemma mycket. Hennes behov av att hålla ordning på sina fyra katt-kompisar gör att hon inte riktigt kan slappna av och njuta av sitt liv som hon annars skulle kunna.

Java är från Djäknens uppfödning.

Vid intresse: pm'a mig eller skicka ett mail till karin.bennemo@telia.com

Annons:
Eine
2012-07-02 14:34
#1

Lillstumpan! Kunde jag skulle jag ta hem henne hit,men det låter sig inte göras smärtfritt i dagsläget.Lycka till.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lejoneva
2012-07-02 17:25
#2

Fina Java. Önskar henne verkligen ett lugnt hem med en arm att sova på.

Corny
2012-08-06 21:15
#3

Java har fått ett nytt hem sedan någon månad: hos en underbar barnfamilj som älskar henne, gosar med henne och leker med henne Kyss.

nakenkatt
2012-08-06 22:16
#4

UNDERBART!!!!

Corny
2012-08-07 10:54
#5

Skrattande Visst är det!

Upp till toppen
Annons: