Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 500 ggr
nakenkatt
2012-06-27 10:55

27 juni

god fm mina vänner.Idag har solen tittat fram grattis.idag känner jag mig lite förkyld men det går väl över det med.ja igår kväll hade vi trevlig med nerikes kattklubb.Vi handlade på oss en hel del,mest foder,sand och några onyttiga leksaker slank förstås också med.det var rejäla rabatter på foder,så jag passade på att köpa babymat till kommande kull.Så det här får de gärna ha som tradition tycker jag.Idag blir det ej så mycket på programmet.Har en del ovirkade projekt liggandes.Virkar just nu på en blåbärsmössa till mitt kommande barnbarn.det är så bra när man vet barnets kön när man stickar och virkar till den.Fast det är det tolfte barnbarnet är det lika spännande varje gång.men det här är ju min yngsta lilla tjej så det är lite speciellt.nu väntar jag på at få se den lilla killen som ska heta Vilde.

Annons:
noir
2012-06-27 11:40
#1

Åh vad roligt! grattis till kommande nytillskottet i familjen! :D
Så härligt med det små liven. Min bebis tarm börjar värka mer och mer. Vill gärna ha barn nu men behöver jobba lite mer känner jag. Sen så är jag livrädd att mitt barn ska ärva allergier av mig och även bli allergisk mot våra rexar.

Idag ska jag ner på stan och gå på någon kurs så jag kan rapportera in min tid jag jobbat. Känns inte jätte nödvändigt då jag sett hur mina arbetskamrater gjort. Får trösta mig med att det är en betald kurs och att jag kan strosa runt på stan med min första lön i fickan! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
2012-06-27 12:06
#2

Jag ska ut och handla. I kväll om det inte regnar blir det eventuellt ett besök på Solvalla travbana.

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: