Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 545 ggr
Gittan
6/20/12, 7:49 AM

20 juni

Hos oss började barnens sommarlov med att hela familjen fick någon typ av magsjuka och vi har alla varit sängliggande eller på toaletten. Nu har vi börjat återhämta oss.

Ta hand om er och ha en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
MrsCecilia
6/20/12, 8:49 AM
#1

Ts: sicken otur:-( Krya på er!

1,5 vecka kvar till semestern! Härligt! Jag längtar!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
6/20/12, 10:46 AM
#2

och jag har min tredje sem dag.har ej hänt så mycket.Lite shopping med döttrarna,kinalunch ute fika mm.Imorgon bär det iväg till hjo och husvagnen dax att fira midsommar igen,jag tycker ej det var så länge sedan sist.katterna ska följa med så det är lite att packa ihop.det är firande på campingen på em och då är sphynxarna med i sommarkläder.lite tradition Eddie har varit med nu tre grg.Vädret är bättre men det blåser och är ej särskilt varmt.TREVLIG MIDSOMMAR FRÅN OSS ALLA.

Mona22
6/20/12, 11:07 AM
#3

Nu börjar man bli lite normal igen efter helgen på Åland. Har nog aldrig hållt igång så mycket. Hade jättekul!

Idag ska jag ut och rasta Oldsen och sedan på arbetsträning.

Har fått låna husvagn till nästnästa helg och det ska bli så roligt! Ska ner till en flygträff i Hultsfred då.

Det roligaste av allt är att vi har hallon härhemma! Traxxas är dräktig!

Nästan 2 år sedan förra kullen, man skyndar långsamt Skrattande

nakenkatt
6/20/12, 11:41 AM
#4

#3 va roligt att hon är dräktig.Om två veckor får jag veta.Visst är det spännande.är det en cornish som är dräktig?jag har för mig du hade någon mer ras?

Mona22
6/20/12, 4:24 PM
#5

jo det är krullisar Glad. har mco också men hon är kastrat.

[Wideudde]
6/21/12, 3:19 PM
#6

Låter härligt med semester, min kommer i augsuti.
Sitter på jobbet, kvällspass. Längtar hem till mina fyrbenta, trevlig midsommar!

Annons:
Upp till toppen
Annons: