Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 413 ggr
nakenkatt
6/11/12, 11:09 AM

11 juni

God morgon allihopa.idag har jag varit vaken några timmar redan för jag är ledig efter helgen.finns en del att pyssla med.det är så skönt när min man ger katterna sin frukost då behöver man ej rusa upp på morgonen.nu jobbar jag bara två pass till den här veckan sedan är det semester.V 27 åker vi till tallin enl tradition.En härlig stad.Min metallica har börjat löpa och det högt oh tydligt.Eller som barnbarnet säger hon sjunger.Hoppas ni får en trevlig Måndag.

Annons:
Leffe
6/11/12, 11:28 AM
#1

Har aldrig varit i Tallin bara hört om staden. Ska visst vara trevligt där. Själv har jag legat och dragit mig i sängen tills nu. Nu ser jag med spänd förväntan fram mot Sveriges premiär i fotbolls-EM. Sedan har vi engelsk speedway i TV-rutan och natten Stanley Cup final i hockey får inte glömmas bort. Herre gud vad jag är upptagen!

Sköt om er

nakenkatt
6/11/12, 11:35 AM
#2

#1 ja speedway ska jag också titta på.börjar lära mig lite av min man .jag tycker det är kul när nicki pedersen åker då händer det alltid grejer.

Denna kommentar har tagits bort.
Leffe
6/11/12, 11:44 AM
#4

#2 Är det bra väder på torsdag så åker jag till Hallstavik och kollar på Rospiggarna

nakenkatt
6/11/12, 12:04 PM
#5

#4 kom till kumla ngn gång och se indianerna ,så kan ju ni gubbar prata speedway över en kopp kaffe.vore trevligt.

Leffe
6/11/12, 12:08 PM
#6

#5 Kommer inte med färdtjänst dit

Annons:
nakenkatt
6/11/12, 12:12 PM
#7

#6 nej det var ju synd,hade kunnat visa dig mina katter samtidigt.

Upp till toppen
Annons: