Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 472 ggr
Mona22
2012-06-09 07:54

Godmorgon 9juni

Godmorgon alla glada!

Idag är damrallyt på min lista.Är bara så otroligt trött. Skulle åka och tvätta bilen igår kväll och när vi startar den så knackar det något otroligt.Så kl 24 igår drog vi iväg till svärfar för att se om han kan veta vad som är fel.Har inga verktyg i vårat minigarage. Släpper på remmarna till generatorn osv och upptäcker att en remskiva sitter löst. Drar åt den allt vi kan och det slutar låta. Jippie!

Hemma vid halv 2. vaknar halv7 och då tycker kroppen att man ska upp.Ligga där och lata sig….

Ska bli jättekul idag,hoppas bara det slutar regnaObestämd

Ha en bra dag allihopa.

Annons:
MonicaLagerquist
2012-06-09 08:05
#1

God morgon

Regnet hänger i luften men vi får väl ta en sväng in till stan ändå.Hade hoppats på bra väder så att vi kunde gå en sväng på torget  och loppisen.Men mat och busskort måste vi ha och det finns bara inne i stan.

TS-Härligt att ni hittade felet på bilen och kunde fixa det.Lycka till idag.

Stolt ägare till fem La permer

Gosan1
2012-06-09 08:09
#2

God morgon

Önskar dig en trevlig och regnfri dag. Här i Svealand börjar det att sluta duggregna.

God tur med Damrallyt. Du kan väl höra av dig på sajten och tala om hur din dag har varit. Birgitta

MrsCecilia
2012-06-09 09:53
#3

Märklig morgon; Någon hade vält ner alla filtar i vattenskålen, strimlat toarullen i småbitar och röjt ute på altanen.

Jag tror jag vet vem som är skyldig.

I dag ska vi till en gammal kursare på middag, ska bli trevligt, det var länge sen vi sågs.

Lycka till på Damrallyt TS!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
2012-06-09 16:37
#4

TS Kör varsamt med gamlingenKyss

#3 Ja du går i sömnen eller hurSkrattande?Och Robban har fullt bestyr med att väcka dig innan du gjort huset obeboeligtKyssHan är så snäll…Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-06-09 18:51
#5

#4 Hahaha! Ja så är det nog!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: