Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avel, genetik och uppfödning

Gimme S'more väntar smått!

2012-06-07 10:10 #0 av: Pearfoam

Idag är vi på dag 24 och såhär såg lilla magen ut igår! Kyss Så mitten på juli borde vi ha små krullmonster hemma! Vår första egna kull dessutom, så det är riktigt spännande! Föräldrarna är Mimi (S*Rexlicious Precious as Polly) och Rango (S*My Twigg's Rosa Pantern-Van).

Anmäl
2012-06-07 10:46 #1 av: Mona22

Åh så roligt! Väntar själv på hallon.

Hoppas det blir många fina bebisar !

Anmäl
2012-06-07 11:00 #2 av: mjau74

Så spennende! :D Lykke til med kullet.

Anmäl
2012-06-07 11:04 #3 av: nakenkatt

Många lycka till från oss.den första kullen är i alla fall något alldeles speciellt.

Anmäl
2012-06-07 12:21 #4 av: MonicaLagerquist

Lycka till.Här väntas det på hallon.Tänk så sakta de där tre första veckorna går.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-06-07 13:30 #5 av: Anki-Egerbrandt

Åh vad roligt! :D

Anmäl
2012-06-07 14:14 #6 av: MyTwiggs

Boven i dramat, pappa Rango, hälsar med goa nospussar till sin tjej! Kyss

Anmäl
2012-06-07 18:09 #7 av: Vixxen

Lycka till!

Anmäl
2012-06-07 18:12 #8 av: Gustavsson2in1

Lycka till =) !

** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.