Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 685 ggr
Leffe
2012-06-05 04:12

5 juni

God morgon. Idioten Leffe sitter framför teven och tittar på finalen i Stanley Cup. Hockey på toppnivå. Spännande. Sedan får vi se hur pigg man blir under dagen.

Sköt om er

Annons:
Bettan
2012-06-05 11:10
#1

Var det en bra match som det var värt att sitta uppe för?

Idag är det sol och lite varmare. Kommer det bli en fin nationaldag i morgon?

Ha en bra dag

Sport iFokus

nakenkatt
2012-06-05 11:20
#2

Regn Regn fy.Här häver det ner så man knappast ser ut genom fönstret,om en timme ska jag cykla till jobbet.Tycker det till och med är kallt inomhus,men man ska väl ej behöva tända i kamin i juni månad,men vad gör man.kattungarna ligger och sover i en stor hög,de ser i alla fall ut att ha det mysigt.och sköldisarna får vara inomhus,detta klimat är ej till för dem precis.ha en bra dag och hoppas det inte regnar lika mycket överallt!!!

Eine
2012-06-05 11:32
#3

God förmiddag.

TS .Jag känner ingen idiot-Leffe, bara Leffe en trevlig man i sina bästa år och som är allvarligt sportintresserad..

Kallt men soligt här, och otroligt hur vi svenskar alltid kommenterar vädret,det gör engelsmännen också.Skrattande

#1 Sveriges National dag är alltid fin!Jag har alltid Sveriges flagga på balkongen och i fönstret.

#2 Gör en liten brasa du,det är skönt för alla. Jag överväger att ta på vinterkängorna igenObestämdman ska ju klä sig efter vädret och inte efter årstidenGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-06-05 14:27
#4

Jobbade halvdag i dag, jätteskönt. Nu ska jag snart till stallet, tydligen ska vi ha uteritt. Men nu börjar molnen hopa sig och det blir nog regn.Taskigt!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

cosmonita
2012-06-05 14:52
#5

Ska jobba inatt och därmed har jag sovit länge idag. Blev väckt av telefonen kl 11. Äntligen lite sol i Västerås och Milton har legat och gassat i solen.

Upp till toppen
Annons: