Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 570 ggr
EvaG
2012-05-31 04:27

31 maj

God morgon. Nu är det sista dagen i maj för denna gång. Ska krypa ner i sängen nu och sussa gott. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
2012-05-31 06:47
#1

Sovit som en kratta, vaknade 01.30 och kunde inte somna om. Ska släpa mig till jobbet nu..

Ha en bra torsdag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Gittan
2012-05-31 10:00
#2

Har inte heller sovit så bra i natt. Det känders som klockan ringde precis efter det jag somnat.

Ha nu en bra dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


nakenkatt
2012-05-31 10:53
#3

Samma här också,huvudet känns som en bly klump idag,Vad är det med oss ??ska strax bege mig till posten för att hämta ut ett paket.på em blir det lite vanligt plock här hemma.igår vart Metallica scannad och fick ta blodprov,allt var bara bra.Det känns skönt att få det ur världen.Här är varmt och skönt.Hoppas ni också har lite sol där ni bor.

cosmonita
2012-05-31 15:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Idag har vi sovit länge både jag och djuren. Milton vågade sova i min säng fast hundarna var där också, så han börjar vänja sig vid dem. I början tyckte han de var monster eller något lika farligt.

Nu är det tvättstugan som gäller och sen tänkte jag koppla av resten av dagen. Ska jobba hela helgen så idag tar jag det mest lugnt.

nakenkatt
2012-05-31 15:35
#5

va söt han är lilla milton.

Leffe
2012-05-31 16:24
#6

Nu ska jag göra mig i ordning för att ge mig iväg till Hallstavik och kolla Rospiggarna i speedway. Det gäller att ha varmt på sig.

Sköt om er

Annons:
Upp till toppen
Annons: