Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 638 ggr
Leffe
2012-05-25 06:40

Maj 25

Nu på morgonen ska jag till husläkarmottagning för blodprov och koll av blodtryck. Har nu börjat tåla nya medicinen. Ingen huvudvärk och magen har stabiliserats. Positivt.

Det negativa är att jag fått mycket vätska i benen. Idag kommer jag få besked om jag ska åka in akut och tappas på vätska intraviöst (heter det så?)

Solen skiner och det ser ut vara toppenväder.

Sköt om er

Annons:
MonicaLagerquist
2012-05-25 08:08
#1

God Morgon
Solen skiner och alla katter har fått mat.Nu ska jag röja lite i datarummet vid tiotiden kommer det en kille från syncentralen och ska förhoppningsvis ge mig en ny skärm till datorn.Skärmen lever ett eget lite slött liv.Den stänger ner sig när den vill lite nu och då och ibland vill den inte starta igen.
Sen ska det fixas med papper inför katternas flytt en idag och en imorgon.Har även en smörgåstårta som ska läggas ihop idag och en tårta som ska bakas för att kunna läggas ihop imorgon.Så här vid datorn borde jag inte sitta just nu.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2012-05-25 10:08
#2

TS: ojdå vätska i kroppen är inte roligt. hoppas de får ordning på det. Kram på dig!

Idag är det fredag, blir nog en tur ner på stan idag skulle jag tro.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Mona22
2012-05-25 11:45
#3

Det var någon som sade att det var löning idag, men varför ska man ha räkningar för, det blir ju inget kvar=P Idag ska jag bara ta det lugnt och mysa i värmen. MÅr fortfarande dåligt efter sövningen. IKväll ska jag kolla på traxxas eventuella pojkvän.ser allt bra ut på testerna så=D Imorgon ska vi grilla med bilklubben. SKa bli skoj. HA en bra dag .

MonicaLagerquist
2012-05-25 11:53
#4

#3 Är det en vit kille?

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
2012-05-25 12:33
#5

#4 ja, så jag hoppas på några kossafärgade bebisar :)

Upp till toppen
Annons: