Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 529 ggr
lockar
2012-05-20 08:05

God morgon 20 maj

Sitter nu på Ybuss och ska åka hem efter en trevlig helg hos min syster. Katterna har min son fått klarat utan mig. Här är det grått väder. Tänk vad fort tiden går. På tisdag ska Hector få sin fösta spruta. Ha en trevlig dag.h

Annons:
MonicaLagerquist
2012-05-20 08:31
#1

God Morgon

Just nu ångrar jag min lathet att inte diska direkt när gästerna hade gått igår.Å andra sidan har jag ju något att göra nu.

Efter det blir det nog en tur ut i syrummet och sen en promenad i solen.

Läser att det varit jordbävning i norra Italien och undrar om det är i närheten där dottern är just nu.

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
2012-05-20 09:07
#2

idag blir det flygdag! Ska damma av oldsen och åka dit med , då får man stå vid finbilarna Skrattande

Trött som bara den efter igår på flygfältet och man märker att man druckit lite för lite vatten då man har ont i huvudet.Bara pimpla på så man klarar denna dag med.

Hoppas ni alla får en bra dag.

SilverEmma
2012-05-20 09:35
#3

Godmorgon! Hade en heldag med shopping igår och har sån träningsvärk idag…hur sjutton går det ihop? Idag blir det lugnt och skönt här hemma och jag försöker med hjälp av tankekraft få maken att glömma att jag skulle klippa gräset idag… Skrattande

Leffe
2012-05-20 09:55
#4

Idag är jag bara trött, trött och trött. Var på WCF-möte i går och känner att jag inte klarar söndagens fortsättning. Det är nog en biverkning av nya medicinen som jag började med i tisdags. Kommer nog sitta på balkongen och sova i solen.

Sköt om er

nakenkatt
2012-05-20 10:20
#5

kom hem igår kväll efter denna campinghelg.idag börjar allvaret igen,med att jobba kväll.Vädret är jättefint här idag,sköldpaddorna är ute och betar,katterna solar på glasverandan och koifiskarna har kommit upp till ytan och njuter av solen.det känns som sommar!!!

Upp till toppen
Annons: