Annons:
Etikettövrigt
Läst 831 ggr
SilverEmma
2012-05-15 20:22

Imorgon kommer Doris!

Imorgon blir jag kattägare för första gången! Har aldrig varit speciellt sugen på att skaffa katt, men så dök Doris upp av en ren slump i en grupp på FB. Hon behövde ett nytt hem och dök rakt in i hjärtat på mig. Efter att ha funderat några veckor och verkligen pratat igenom det med maken så bestämde vi oss…och nu är det snart dags! :-D

Allt är inhandlat, det enda jag saknar nu är klösträdet jag beställt men det borde komma nu i veckan! Hon får klara sig med två mindre så länge. Har fixat iordning mysiga sovplatser lite här och där, sen får vi se om någon accepteras. ;-)

Det ska bli så underbart att få lära känna denna vacka lilla kattdam och hoppas verkligen hon kan trivas här i min familj!

Annons:
EvaG
2012-05-15 21:22
#1

Grattis! Vad kul och lycka till!

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

mjau74
2012-05-15 22:53
#2

Gratulerer så mye med katt. Så gøy at valget ble cornish rex, du kommer ikke til å angre! :)

lockar
2012-05-15 23:44
#3

Grattis och lycka till

Leffe
2012-05-15 23:55
#4

Grattis. Jag tror absolut att du blir nöjd

AnneAlva
2012-05-16 10:47
#5

Vad roligt! Grattis till nytillskottet och hoppas ni kommer att trivas tillsammans. Lycka till! Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

SilverEmma
2012-05-16 14:45
#6

Tack så mycket! Bara några timmar kvar nu tills jag ska hämta henne! Skrattande

Annons:
SilverEmma
2012-05-17 07:47
#7

Första natten avklarad! Hon har sovit i mitt knäveck, mellan mig och maken och under mitt täcke…sen väckte hon mig två gånger inatt genom att attack-kela mitt ansikte samtidigt som hon lät som en helikopter. Jag känner mig godkänd. Flört

Upp till toppen
Annons: