Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Övrigt

Imorgon kommer Doris!

2012-05-15 20:22 #0 av: SilverEmma

Imorgon blir jag kattägare för första gången! Har aldrig varit speciellt sugen på att skaffa katt, men så dök Doris upp av en ren slump i en grupp på FB. Hon behövde ett nytt hem och dök rakt in i hjärtat på mig. Efter att ha funderat några veckor och verkligen pratat igenom det med maken så bestämde vi oss...och nu är det snart dags! :-D

Allt är inhandlat, det enda jag saknar nu är klösträdet jag beställt men det borde komma nu i veckan! Hon får klara sig med två mindre så länge. Har fixat iordning mysiga sovplatser lite här och där, sen får vi se om någon accepteras. ;-)

Det ska bli så underbart att få lära känna denna vacka lilla kattdam och hoppas verkligen hon kan trivas här i min familj!

Anmäl
2012-05-15 21:22 #1 av: EvaG

Grattis! Vad kul och lycka till!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2012-05-15 22:53 #2 av: mjau74

Gratulerer så mye med katt. Så gøy at valget ble cornish rex, du kommer ikke til å angre! :)

Anmäl
2012-05-15 23:44 #3 av: lockar

Grattis och lycka till

Anmäl
2012-05-15 23:55 #4 av: Leffe

Grattis. Jag tror absolut att du blir nöjd

Anmäl
2012-05-16 10:47 #5 av: AnneAlva

Vad roligt! Grattis till nytillskottet och hoppas ni kommer att trivas tillsammans. Lycka till! Glad

Anmäl
2012-05-16 14:45 #6 av: SilverEmma

Tack så mycket! Bara några timmar kvar nu tills jag ska hämta henne! Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.