Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 678 ggr
MonicaLagerquist
2012-05-11 08:04

FREDAG!

God morgon

Fixar och städar.

Får nattgäster i helgen och ska på kattutatällning så det kräver viss framförhållning angående maten.Kommer att åka med nattgästerna hem från utställningen.

Idag ska vi köra hem Q till hennes husse.Det kommer att bli skönt för nu hoppas jag att alla katter ska kunna gå ihop.Q har ju inte gått att ha ihop med mina fertila honkatter och inte ihop med Måsen eftersom att han är en fertil grabb av annan ras.Vill ju inte ha korthåriga La permer.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2012-05-11 11:10
#1

god förmiddag!! Regnregn och åter regn vad är detta?trodde det skulle vara vår i maj.Idag är det kumla vårmarknad och massor med marknadsknallar i stan,stackars dom,man har inte så värst mycket lust att gå dit.jag cyklar nog bara förbi när jag ska åka till jobbet.ja nu är det jobbarhelg igen de lediga går så fort.Imorgon efter jag slutat ska vi åka och hämta våra nya familjemedlemmar KOIFISKARNA,ska bli så kul.ha en trevlig fredag alla.

Leffe
2012-05-11 12:26
#2

Helt plötsligt försvann solen. Nu är det bara grått på himlen. Fast det är varmt och skönt. Det är en lugn dag och jag kommer titta på hockey på teven. Sköt om er

Mona22
2012-05-11 21:29
#3

Regn nästan hela dagen. Inte kul för mig men hunden gillar det. Har fått hjälp av en vän med att bada Bella då jag inte är så van med det. Bamse behövde inte badas. Nu hoppas jag hon håller sig fin till söndag. Imorgon är det jobb, sedan på kvällen, cruising. Blir det dåligt väder går vi på bio som plan B. Hoppas ni haft en bra dag.

Upp till toppen
Annons: