Annons:
Etikettomplacering
Läst 1470 ggr
blindwalk
5/7/12, 10:13 PM

Omplaceringsrex sökes

Hej alla rexkännare!

Jag bor i Göteborg och skulle väldigt gärna vilja skaffa katt igen efter 10 år utan pga allergi. Har hört att vissa rexkatter fungerar bättre med allergiker och vill därför inte gå miste om att prova denna möjlighet att leva med katt igen!

M a o skulle jag behöva "provleva" med en rex under 1-2 veckor för att se om jag reagerar och därför söker jag främst efter en vuxen omplaceringskatt som behöver ett nytt lugnt hem (bor i 3:a) och trivs bäst som ensamkatt i hushållet.

Tack för råd och tips på förhand!Glad

Mvh/Paola

Annons:
KatternasMatte
5/7/12, 10:27 PM
#1

Hej, jag har några katter i olika åldrar som kanske kan vara intressant för dig. Du kan väl kontakta mig så kan vi prata mer, matte@gosehjartats.se. / Jaël

[Wideudde]
5/9/12, 10:23 PM
#2

Jag har en misse som behöver komma till ett hem där han får bo själv. Du kan Pm:a mig om det är av intresse så pratas vi vid då.

kvasikatten
9/17/12, 10:18 PM
#3

Har du hittat nån katt eller söker du fortfarande ? Jag har en CRX hane som bor i Partille som behöver nytt hem  - hör av dig per telefon  08-55019912.

Karin Kvasikattens CRX

Eine
9/18/12, 2:46 PM
#4

När du skriver provleva,så menar du att katten ev ska flytta igen om det inte fungerar?Bäst då att om möjligt låna en katt som får komma tillbaka till sitt hem.Bara en tanke..Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Strawberrygirl
9/18/12, 6:50 PM
#5

#4 Hon har katt på gång som får komma tillbaka till sitt hem. = )

Eine
9/18/12, 8:15 PM
#6

#5 Så bra för kisse!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Upp till toppen
Annons: