Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 679 ggr
MonicaLagerquist
5/5/12, 7:31 AM

Lördag 5/5

God Morgon denna regniga Lördag!
Uppe med tuppen eftersom att malvasias matte och husse ville komma tidigt och hämta sin lillkatt.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
5/5/12, 8:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Helger är bäst då jag har maratonmorgonmys med Robban. Nu har vi i alla fall masat oss upp och han myser i morgonrocken.

I går inspekterade han tvättkorgen, nåde den som stoppade ner fingrarnaGlad

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

EvaG
5/5/12, 8:23 AM
#2

Vilken söt bild!

God morgon till en ny dag säjer jag som ska lägga mig efter nattens arbete. Hoppas ni får en trevlig lördag med allt vad det innebär.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
5/5/12, 11:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon vänner.

Grått väder ute,så det blir inte mycket balkongäventyr för missarna i dag.De föredrar sängvärmen.Nästan så jag vill göra dem sällskap. Men lite disciplin har jag ännu kvar,så det blir disk och städning och en och annan kokard kanske..och lite ishockey blir det nog medan jag jobbar på här.

Ha det gott i dag, och skäm bort de dina efter allra bästa förmåga.

Kissan på bilden är Djäknens Cittra,GRX

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
5/5/12, 2:12 PM
#4

Det är hockey som gäller idag också. Fint väder är det i alla fall. Var det inte idag det skulle vara dåligt väder?

Sköt om er

MonicaLagerquist
5/5/12, 3:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tilldelar mig själv en stor pokal.Idag tog det emot något gruvlig innan och under promenaden.Mina fötter ville hitta genaste vägen hem.Trots gediget motstånd tog jag mig runt på 7 km slingan.

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
5/5/12, 3:30 PM
Annons:
MonicaLagerquist
5/5/12, 3:47 PM
#7

http://www.arosmarathon.se/index.htm

De här stackarna mötte jag när jag segade mig runt.Jag hade då vinden i ryggen så de måste ha haft en rejäl motvind.Det blåser 12 sekundmeter just nu.

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
5/5/12, 9:58 PM
#8

Jag ska snart på gångtest. Det gäller att på sex minuter gå så långt jag orkar. Sist blev det 240 meter. Det är skillnad mot det du beskriver

Upp till toppen
Annons: