Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 697 ggr
MonicaLagerquist
2012-05-04 07:47

2012 05 04

God Morgon fredag.

Tänk så fort veckan går när det är helg i början på veckan.Idag flyttar första kattungan men först ska vi in till enköping och besiktiga dem.

Måste väl handla lite mat både till oss och till katterna.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
mjau74
2012-05-04 08:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgen! Glad

Ja nå skal det bli godt med helg. Er overskyet ute, men har god tro på at solen kommer frem snart.

Ønsker dere alle en god helg !

Leffe
2012-05-04 10:42
#2

Säger bara en sak - Nu börjar hockey-VM

Sköt om er

Eine
2012-05-04 10:48
#3

Inne på ett snabbt besök. Grafikkortet är lånat och datareparatören jobbar…I dag blir det HCMscanning för en hanne,sedan SNRFs rosetter som har högsta prioritet i nuläget.

 Sköt om er.Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-05-04 10:52
#4

god morgon på er.Idag fyller vår rexmormor hela sju år.Vår allra första kisse Blå katten Gilera,eller ofelia som hon heter här.Alltid snäll och en underbar mor.Hon pysslar om sina barnbarn på bästa sätt.Är numera en kastrat.ja idag skiner solen ej lika mycket över kumla.men den kanske kommer framåt dagen.i vilket fall så är det min lediga helg och jag ska bara vara,umgås med barnbarnet katterna och gubben.

MonicaLagerquist
2012-05-04 11:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 Tänk så mycket som har hänt de här sju åren.Det känns som igår när ni var här och kikade på kattungarna.

En helt nykläckt Ofelia till vänster.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2012-05-04 11:49
#6

ja herre gud och henne skulle jag ha som sällskap…… det har som sagt hänt en hel del sedan dess.Så söt hon är på bilden.

Annons:
EvaG
2012-05-04 13:46
#7

Sitter i solen och njuter. Helt underbart. I kväll  är det dags för arbete igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MrsCecilia
2012-05-04 16:24
#8

Sol? Här är det mörka moln och regnet hänger i molnen. I kväll blir det myskväll med film och popcorn och sen en välbehövlig ledig helg.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: