Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 593 ggr
MonicaLagerquist
2012-05-01 07:41

1 maj

Sköna maj välkommen!
Härligt väder idag.Undras om det är idag som jag ska ta itu med trädgården eller inte.

Eller om vi ska ge oss ut på sjön och segla.Så här tidigt har nog aldrig båten varit seglingsklar.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2012-05-01 09:15
#1

vilken fin dag.Frukost på verandan,kattungarna racar runt och leker.Sköldpaddorna har fått kommit ut och betar förtjust av det spröda gröna gräset.Våran damm är nu helt klar och vattnet porlar där i,jag tycker det är så vackert med vatten.och sju st koi som har åkt flygplan ända från japan går nu i karaktän och väntar på att få flytta in hos oss,vi har hälsat på dem och de var så otroligt vackra.Om två veckor kommer de.Och på torsdag kommer en familj hit som är intresserade av den sista kattungen i kullen.jag har verkligen haft tur även denna gång,det är helt underbara människor mina kissar ska flytta till så småningom.

Leffe
2012-05-01 11:16
#2

Idag börjar den svenska speedwaysäsongen på riktigt. Idag börjar seriespelet. Och jag matar och medicinerar katt. Tycker jag får i honom mer och mer mat för varje gång nu.

Vanliga sommartecken här hemma: Barn skriker, stimmar och leker på gården. Mammorna ropar från sina balkonger till barnen. Det börjar komma upp grillos i lägenheten från grillning på gården. Elitserien i speedway börjar.

Med andra ord - sommaren är här

Sköt om er

nakenkatt
2012-05-01 12:11
#3

ja nog vet jag att speedwayen börjar ikväll,har en här som hoppas på indianseger tror du det också???

Leffe
2012-05-01 12:13
#4

Jag tror Indianerna tar SM-guldet

Eine
2012-05-01 14:19
#5

" Första maj, första maj,varje sliten kavaj blir en mantel av strålande ljus."

Arbetarnas stora dag, Jag är lat och demonstrerar inte,men har gjort det i många år tidiigare. Trots min akademiska examen är jag RÖD ,nu och för alltid, och stolt över det.

Ha en härlig dag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: