Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 493 ggr
MonicaLagerquist
4/27/12, 7:50 AM

Fredag 27/4

God Morgon

Solen skiner och det är fredag.Kan det bli bättre.

Idag på eftermiddagen kommer det en katt tittare och ska kika på den sista otingade lillmissen.Vi får väl se hur det känns om Verdelho ska bli Västeråsare eller ej.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
4/27/12, 8:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla! Känns som en bra dag i dag. De 3 nyblivna kastraterna mår fint,tid för HCMkoll för en vuxen katt inbokad i nästa vecka,och en kull är under tillverkning.Mina nysådda balkonglådor är trampade till jag vet inte vad,tråkigt nog. Hade fullt av 2-3 cm små plantor på G där..Jag får se om de tar sig.

Bjuder på en bild av Iza och Vildhonung(XSH/GRX)mor och dotter.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
4/27/12, 9:49 AM
#2

Genomförkyld. Började känna mig lite bättre i kroppen men sedan blev man sjuk så man är liggandes igen.

Vill hitta på något men det går ju inte när man får andnöd bara av att ställa sig upp. Usch för förkylning Rynkar på näsan

Hoppas ni får en bra dag.

Gittan
4/27/12, 9:52 AM
#3

En fin dag verkar det bli och då ska man in till jobbet och fixa. Sedan är det helg och man får vara med barnen och sambon hela dagarna - underbart. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/27/12, 10:33 AM
#4

#2 Andningsproblem får jag bara jag rör på mig, förkyld eller ej. Men jag börjar bli van.

Nu ska jag till veterinären med Lilleman. Han verkar ha fått återfall.

Sköt om er

MonicaLagerquist
4/27/12, 10:36 AM
#5

#4 Hoppas att det går bra med Lilleman.

Stolt ägare till fem La permer

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Ulricah
4/27/12, 4:37 PM
#7

Äntligen hemma hos man och katter igen efter två hela veckor för mig själv i Skara, men nu är det långhelg så jag får njuta av dem ända tills på onsdag.

Pixie fyllde två år i veckan och jag hade med mig ett mjukisdjur stoppat med kattmynta hem till henne, men det la Chili raskt beslag på Obestämd

#1 jättefina katter Glad

#4 hoppas det ordnar sig för Lilleman.

Leffe
4/27/12, 5:34 PM
#8

Lillemans levervärden hade gått upp den nivå han hade när han kom in förra gången. Det innebär en stabilisering och nu ska medicin ökas och specialfoder och sedan nya blodprov. Veterinären tycker katten är ung och stark och ska ha den chansen

Upp till toppen
Annons: