Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 837 ggr
nakenkatt
2012-04-22 11:47

Royal canins uppfödarseminarium i jönköping

Nästa helg har royal canin seminarium i jönköping för uppfödare.jag ska åka dit och tänkte höra om ngn mer av er tänker komma.Jag tror det blir en trevlig och lärorik Söndag.

Annons:
[Timantis]
2012-04-22 11:51
#1

Japp jag o en vänninna ska dit. Ska bli väldigt intressant.

[Timantis]
2012-04-22 11:51
#2

Nu har vi ju inte samma ras men ändå.,

nakenkatt
2012-04-29 15:00
#3

det vart en lyckad dag i jönköping.Allt var perfekt ordnat,superbra föreläsare och utsökt mat.ja ingen behövde gå hungrig därifrån det var tilltaget i överkant med en underbar frukost.Efter det föreläste en vet om HCM vilket var jättebra.Efter det vart det föreläsning om kattens hud och päls.KL 12 bjöd de in till en härlig lunchbuffe som följdes av en väl tilltagen dessertbuffe.Stinn och mätt i magen var vi sedan tillbaka.det vart ett intressant inslag av en dansk föreläsare som pratade så bra engelska att man förstod allt hon sa.Hon pratade och visade bilder,det handlade om kattens beteende.Som om det inte var nog med godsaker serverades det em fika med kondisbuffe!!!! banta denna dag var det ej tal om.efter fikat pratade agrias representant om statestik mm.Dagen avslutades med stand up komikern thomas Pettersson,folk vek sig dubbla av skratt.Vi fick också med oss jättefina presenter hem.Vilken lyckad dag.

Leffe
2012-04-29 16:09
#4

Tydligen en helt lyckad dag och tack för rapporten

MrsCecilia
2012-04-29 19:53
#5

Var det några nya rön om HCM? Eller nåt annat om HCM som var intressant?

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
2012-04-29 20:18
#6

nej det var nog ej ngt nytt,men det var mycket bilder de visade hur det ser ut osv som jag faktiskt ej sett tidigare,symtom osv.och sedan sa hon att man ej skulle gripas av panik utan att en hcm katt kan leva länge trots sin diagnos med behandling.det var en jättegullig veterinär tror hon hette mia.Sedan var det mycket tal om priser på scanning hur olika det var på olika ställen.

Annons:
[Timantis]
2012-04-29 23:12
#7

En helt fantastisk dag. Föreläsaren om kattensbeteende var bäst. ( ja förutom Thomas Pettersson då) Tom jag förstod o jag är absolut ingen fena på engelska. Kan även säga att jag lagt om min matning av katterna. Rör till tennisbollar fick bli aktiverings rör. Ska bli intressant i morgon o se om dom ätit något.

Thomas Pettersson var helt sanslöst rolig.

Upp till toppen
Annons: