Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 406 ggr
[Wideudde]
2012-04-17 11:51

Godmorgon 17/4

Jag har äntligt fått lite tid över för att gå igenom de senaste trådarna här på iFokus, det är så fint att se hur folk verkligen brinner för sina Cornishar. 

Idag har jag förgäves försökt få tag på intervju respondenter till min studie, men hoppas på att kunna få tag på dessa senare. 

Hur mår resten av er? vad har ni haft för er senaste tiden? och framförallt, vad har era katter haft för sig?

Pixar hälsar att han har börjat med en ny diet - käka blommor.
Disney att hon är supernöjd med sin nya bäbis kompis.
Och bäbiskompisen (Farfar dogvar) hälsar att han håller på att byter tänder och luktar väldigt illa i munnen.

trevlig dag!

Annons:
MonicaLagerquist
2012-04-17 11:58
#1

Hej på er!
Min plan var att baka idag.Mannen och mellansonens plan var att brygga öl.Så jag får väl baka en annan dag.

Funderar på att ta på mig vinterkläderna och gå ut en sväng.Q och kattungarna hääckar framför kakelugnen.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2012-04-17 16:09
#2

här mumsar kattungarna för fullt,gott med royals babymousse.De växer så det knakar.det är så härligt att se dem utvecklas varje vecka.jag tror att det är min kattunge som är tuffast just nu.Äter först och tar verkligen för sig,medan killarna är lite lugnare av sig.här kommer det ner stora iskorn i form av hagel,det är alldeles vitt ute.Ikväll ska vi besöka en i koiklubben och få tips och information om våra blivande fiskar som kommer snart.Det ska verkligen bli intressant.Folk är så bussiga och hjälpsamma på alla sätt och vis och delar gärna med sig av sina erfarenheter,och så är det här också i focus.

EvaG
2012-04-18 00:12
#3

Sitter här på rast och kopplar av en stund med en nybakad pizza som är nattens mat. Det är en lugn natt på arbetet.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: