Annons:
Etikettomplacering
Läst 5063 ggr
bud2me
2012-04-15 12:57

Cornish Rex hona - omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag frörsöker omplacera min Cornish Rex hona som jag haft sen hon var liten. Det är en lugn och lite reserverad dam. Har gjort ett försök på att omplacera henne men fick tillbaka henne efter ett dygn då de tyckte hon verkade orolig.

Nu söker vi med ljus och lykta efter rätta hemmet till henne. Där man är införstådd med att det kan ta tid för en katt att känna sig göra sig hemmastadd i ett nytt hem. Vi omplacerar henne på grund av att vi ska bygga nytt hus och kommer göra två flyttar i den processen. Det blir lugnast för henne att finna ett nytt hem.

Vi vill att den som är intresserad kan komma och kika på henne här i Karlskrona, Blekinge där hon bor. Och om man vill ta med henne hem. Vi skickar henne inte.

Hon är född 2003-10-02
Hon ä rLila c Point (lilamaskad). Har stamtavla genom Kust Katten.
Har aldrig fått kattungar och är steriliserad.
Hon är innekatt och bör förbli då hon inte är van att vara ute själv, här har hon haft tillgång till rastgård (som hon utnyttjar ytterst sällan).
Hon är van att få klorna klippta.
Hon har fått alla vaccineringar genom åren och har alltid varit frisk.

Hemma hos oss fungerar hon så att hon mest vill ligga o sova i värmen om dagarna och på kvällen när vi kommer hem kommer hon gärna och är med, speciellt vid tvn. Tror inte hon skulle misstycka om att vara ensamkatt då hon mest vill ta det lugnt om dagarna.

Vänligen kontakta mig via mail anna.issal@hotmail.com om du har tänkt över vad det innebär att ta sig an en katt och att det kan ta tid för henne att bli van i ett nytt hem.

Pris 600kr

Annons:
Jess89
2012-04-15 13:16
#1

Otroligt fin kisse, gillar hennes färger. jag hade gärna tagit emot henne om vi hade bättre ekonomi och sambon inte var allergisk. Vi har en kisse nu, men känns dumt att skaffa en till om man är osäker. Det har fungerat bra, men kanske blir fler i framtiden.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

bud2me
2012-04-15 15:34
#2

Med följer givetvis transportbur och hennes kattsäng.//Anna

Caligulass
2012-05-14 13:18
#3

Hej, jag har skickat dig ett mejl på adressen du har angivit i ditt första inlägg.

Ser fram emot ett snart svar. Skrattande

bud2me
2012-05-18 08:37
#4

Hej igen! Nu har lilla Wera fått flytta. Vi har det lite öppet för att som hon kommer att trivas. Ännu allting bra! Hälsningar Anna

SilverEmma
2012-05-18 17:30
#5

Vilken stilig dam! Hoppas allt går bra i nya familjen! Glad

Upp till toppen
Annons: