Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Godmorgon 11 april

2012-04-11 06:38 #0 av: MrsCecilia

Idag är det jobb som vanligt, idag får vi även svar från Robbans leverprover som lämnades i går. (blodprovet lämnades sittandes på makens axlar)

Anmäl
2012-04-11 07:59 #1 av: MonicaLagerquist

God Morgon

Regn och rusk.Det får bli en innedag idag.

Hoppas att Robbans provsvar ser bra ut och att han får fortsätta att må bra.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-04-11 09:15 #2 av: Leffe

Nu ska jag iväg för ultraljud av hjärtat vilket sker två gånger per år. Det är ett sätt att se att lungmedicinen fungerar bra eller ej

Sköt om er

Anmäl
2012-04-11 11:12 #3 av: RacerDonnans

#0 Håller tummarna att provsvaren ser bra ut och #2 Skönt med regelbunden koll så de kan justera medicinen om det behövs. Önskar er alla en bra dag!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anmäl
2012-04-11 11:14 #4 av: Eine

Önskar er bra provsvar #0 och #2, annars är det lugnt och odramatiskt här hos mig. Ont i halsen har jag ,men hoppas kunna jobba på söndag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.