Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 416 ggr
MonicaLagerquist
2012-04-08 08:15

Påskdagen

God Morgon

Strålande sol. men kyligt.

Idag kommer det en tjej och ska kika på den lille rödmaskade Verdelho så vi håller tummarna för att tycke uppstår och att han framöver blir Örebrobo.

I övrigt så ska jag väl röja lite här hemma och ev sy lite.Min man håller på med ölbryggeri och han har varit och köpt tyg och vill ha sildukar till att sila humle och malt i.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
2012-04-08 09:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vi njuter av solen och våra nya möbler. I dag är det stallet som gäller.

Säljer min modcat, så om nån vill ha så säg till!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
2012-04-08 11:51
#2

Nyss uppstigen. Pysen ligger kvar under täcket och sover. De andra katterna är nu på balkongen trots kylan.

Trevlig fortsättning på påsken och sköt om er

lockar
2012-04-08 13:36
#3

Har varit ute och gått med hundarna. Underbart väder. Soligt, bara lite blåst.

Lilleman, får väl börja kalla honom för Hektor. Så får vi kalla honom något annat om vi bestämmer oss för att behålla honom. Full fart. Ska nu gå ut med min danske kille och se hur han gillar att gå i koppel.

Ha en bra dag.

MonicaLagerquist
2012-04-08 14:20
#4

Tog en lång promenad i ett soligt men lite blåsigt väder.

Tjejn som skulle komma och tillta på min maskade lill-katt mailade och avbokade.Man får vara glad när folk ialla fall hör av sig och talar om att de inte tänker komma.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2012-04-08 16:06
#5

Glad Påsk alla. Enligt den kristna traditionen är det i dag vi ska önska varandra det. Eftersom jag nu varit på mässa i Katolska Kyrkan i dagarna 3,så är jag påverkad av traditionenGladFörvånad.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-04-08 16:11
#6

#4 ja det får man ju vara glad för.Ej kul att sitta och vänta på folk som sagt de ska komma och ej ens kan höra av sig.ja nu har vi kommit hem från vår snörika påsk i hjo.Borta bra men hemma bäst.God fortsättning på er alla.

Annons:
Upp till toppen
Annons: