Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Påskafton

2012-04-07 08:32 #0 av: MonicaLagerquist

Soligt men flera minusgrader ute.

Men jag får väl jobba mig varm.

Barnen (som nu är nästan vuxna) kommer hit och vi ska äta påskmat så det blir en dag i köket för mig.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-04-07 09:19 #1 av: [Wiveka]

Idag fyller maken 50 år så det blir inte lamm utan helstekt oxfilé Skrattande

Anmäl
2012-04-07 10:08 #2 av: EvaG

En lugn dag innan det är dags för att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig och glad påskafton.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2012-04-07 13:34 #3 av: MrsCecilia

I dag har vi varit i uppsala och hämtat matbord och skänk. Nu väntar vi besök av några kompisar.

Om nån vill ha vårt gamla matbord och skänk så hojta till!

Anmäl
2012-04-07 19:16 #4 av: lockar

Precis kommit hem efter att varit och äta middag med min ena dotter och hennes familj.

Har varit jättefint väder idag.

Lilleman 3 veckor idag.

Anmäl
2012-04-07 19:21 #5 av: MonicaLagerquist

Nu har nästan alla barnen varit här och ätit mat med oss.Extra kul att Johan mitt bonusbarn hade katten med sig.Kul att få se utflyttade kattungar.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.