Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 415 ggr
EvaG
4/3/12, 7:17 AM

3 april

God morgon. Solen skiner, men det är kallt. Det dröjer ännu ett tag tills solen värmer upp direkt, men bakom hörnet väntar sommaren. Egentligen om man tänker efter så blev inte vintern så väldans lång. Ja nu önskar jag er en härlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MonicaLagerquist
4/3/12, 8:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God Morgon

Vinter här också.

Tur att jag fick en söt bild på mailen igår att trösta mig med.Det är nakenkatts två maskade flickor.

Stolt ägare till fem La permer

EvaG
4/3/12, 8:08 AM
#2

Vad söta de är.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Lec72]
4/3/12, 8:45 AM
#3

Uppe med tuppen idag!

Har precis skickat in och betalt anmälningsavgiften för SVISS utställningen i Trelleborg Skrattande lite nervöst dock, blir första gången jag ställer ut på 9 år Förvånad hoppas att det kommer finnas massor av trevliga människor som uppdaterar och hjälper mig ,virrhöna som man är Glad

Annars har jag helt glömt bort att det är påsk (förträngt kanske) så nu väntar jag på att butikerna ska öppna så att jag kan ut och handla presenter till dottern..fjädrar ska jag försöka övertala ankorna att ge mig Flört

Ha en trevlig dag allihopa!!

Gittan
4/3/12, 8:55 AM
#4

Helt underbart väder. Nu blir det långpromenad med hunden. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[Lilly-ette]
4/3/12, 10:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Uppe tidigt och gå ut med nakenfisen! Nu har jag suttit och kämpat med matten, andra dagen med Matte B! Avslutade nyss ett kapitel om algebra, nästan lite glad att jag slipper tänka på det tills fredag igen då det är repetition av allt man gjort. Intressant men känner mig ändå lite efter haha!

Hunden är en riktig knähund och katterna håller en sällskap genom att sitta på antingen matteboken eller blocket! Keeben drygar genom att bita i min penna också! :P Fin dag med solen framme, dock lite väl kallt för min del!

Nu blir det en kopp kaffe och sen ska jag ta mig igenom funktionsbegreppet ;) :D

Upp till toppen
Annons: