Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

2 april

2012-04-02 08:09 #0 av: EvaG

Blev någon lurad i går? Jag klarade mig för en gångs skull. Nu är det i alla fall över för denna gång. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2012-04-02 08:35 #1 av: MonicaLagerquist

God Morgon

Klarade mig ifrån att bli lurad igår.

Ny vecka och nya tag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-04-02 12:04 #2 av: Eine

Jodå,2 ggr blev jag lurad. Men det var bara trevligt! Riktigt fyndiga vänner jag har.Glad

I dag kanske jag klarar mig från dyligt. Är nog alldeles för tillitsfull och tror att folk inte ljuger..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-04-02 12:12 #3 av: nakenkatt

Jag vart också lurad av min väninna men det är sånt man får ta.Vackert väder idag men ingen värme.Ska jobba tre kvällar på raken nu.På onsdag har vi påskbord för våra brukare,ska bli trevligt och gott.Trevligt att göra något tillsammans,alla får vara med och göra något.kattungarna växer så det knakar de är nu som allra sötast tycker jag,ser ut som små miniatyrer.Ha en bra dag.

Anmäl
2012-04-02 17:18 #4 av: EvaG

Nu är det dags att börja göra sig i ordning för nattens arbete.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2012-04-02 17:33 #5 av: Leffe

Jag tar det bara lugnt idag. Lilleman verkar piggare. Gick till och med ut i hallen och hälsade på min syster när hon kom.

Anmäl
2012-04-02 17:41 #6 av: Eine

Låter bra det Leffe.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl