Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avel, genetik och uppfödning

Alchemist Witch - "Pipa"

2012-04-01 23:11 #0 av: AnneAlva

Nu är hon äntligen här! Efter en herrans massa tid arbete har hon nu anlänt, lilla Pipa. Kyss

Spenderade en fantastisk dag i Åbo igår tillsammans med hennes uppfödare och tog båten hem så att jag var åter i Sverige tidigt i morse. Trött är bara förnamnet, men väldigt nöjd och lycklig!

Pipa kommer att bo hos våra jättefina fodervärdar i Nacka och hon har redan funnit sig väl tillrätta. Stort tack till er!

Anmäl
2012-04-01 23:13 #1 av: AnneAlva

En bild till där man ser hennes underbara huvud, lite mer haka bara så är det i det närmaste perfekt. Glad

Anmäl
2012-04-01 23:17 #2 av: AnneAlva

Glad sambo med aningen förvånad kisse. Skrattande

Anmäl
2012-04-01 23:17 #3 av: Eine

Åh så roligt med ett så vackert nytillskott! Henne får du nog mycket glädje av! Jag gillar hennes lagom raka snygga profil,är inte så glad i *bumpar* som lutar åt siameshållet. Grattis!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-04-01 23:19 #4 av: AnneAlva

Tack Eine! Jag är så kär i denna lilla katt, hon är fantastisk på alla sätt. Kyss

Anmäl
2012-04-01 23:21 #5 av: Eine

#2 Tur att det inte var tvärtom. Glad katt med förvånad HusseSkrattande

Anmäl
2012-04-02 09:13 #6 av: MonicaLagerquist

Söt lillkatt.Grattis till nytillskottet.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-04-05 07:03 #7 av: MyTwiggs

Grattis!!!! Hoppas jag får se den lilla skapelsen live framöver!

Anmäl
2012-04-05 11:09 #8 av: AnneAlva

Hon kommer till Birka så om du masar dig dit så... Tungan ute Tror jag ska anmäla henne till SC också men jag har inte bestämt mig än.

Anmäl
2012-04-05 12:17 #9 av: FiffiD

Väldigt fin tjej! Hur gammal är hon?

Anmäl
2012-04-05 17:36 #10 av: Mona22

Grattis till en vacker katt!

Anmäl
2012-04-06 15:08 #11 av: Spotless

Fin tjej Anne! Ser med spänning fram emot att träffa henne (och dig) på BIRKA (och kanske SC). Har du med dig grupp 8:an också?

Anmäl
2012-04-06 18:25 #12 av: Eine

#8 Vi kommer till Birka,ska bli roligt att ses.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.