Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 389 ggr
nakenkatt
3/30/12, 6:51 AM

God Morgon den 30 Mars

ja idag stannade jag hemma från jobbet med en täppt näsa och en sprängande huvudvärk.Tänkte bara vara idag,och njuta av kattbarnen.Min man och måg åker till Hjo ikväll och ställer upp våra husvagnar på försäsong.De sätter upp förtälten och så får husvagnarna stå där och man åker dit när man har tid och lust,på det sättet slipper man släpa på saker och ting fram och tillbaka.ja idg är det ingen värme ute precis,men det kanske blir framåt dagen.men här hemma är det varmt och skönt,Meliss ligger och diar sina barn och ser ut att må bra.Man kan höra barnen spinna lite grann,visst är det underbart!! Ha en trevlig Fredag allihop.

Annons:
MrsCecilia
3/30/12, 7:59 AM
#1

Fredag, jätteskönt! 2 dagars härlig ledighet framför oss. I helgen måste vi bara bli klara med tapetseringen.

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

noir
3/30/12, 9:41 AM
#2

Äntligen fredag! får se vad helgen av lediga dagar bjuder på.
Igår köpte jag växter till balkongen och mitt nät på mobilen la av så jag kunde inte googla, självklart pricka jag in 2 av 3 blommor som är giftiga för katt…. yay!
Den ena var min favorit och ska nu få flytta till mina föräldrar och den andra är en inne växt, aloevera hybrid. den får stå där Sookie inte är. Men den kommer antagligen också hitta ett nytt hem. Vill inte ha gifta växter hemma :(

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Ulricah
3/30/12, 10:17 AM
#3

God förmiddag!

En och en halv veckas påsklov, vilken lyx, och jag har inte alltför mycket som måste läsas under tiden heller. Det blir mycket tid för kattgos Glad

Leffe
3/30/12, 12:01 PM
#4

Nackdelen med att inte jobba längre är just detta "Äntligen fredag". Snarare är man helvild på vilken dag det egentligen är.

Lilleman har börjat äta lite mer gourmemat, spinner mer, jamar och leker lite. Så det verkar som det fortsätter åt rätt håll

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: