Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 429 ggr
Gittan
2012-03-29 09:39

Torsdag 29 mars

Nu är det snart helg igen. Vädret i dag ser inte allt för lovande ut. Jo vill man inte ha sol så blir det nog bra. Har precis varit på långpromenad med hunden. Ska snart åka in till kontoret, men det blir ingen hämtning av barnen för de vill åka med skolskjutsen. De vill vara på fritds idag.

Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Eine
2012-03-29 10:24
#1

God förmiddag. Måste in till stan vare sig jag vill eller inte, och uträtta några ärenden. Men det känns bra efteråt..

Sköt om er, och tänk en vänlig tanke om en ovän…Det har jag gjort .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2012-03-29 11:09
#2

Här är det mulet och smäkallt. Lilleman luktar bara på maten, men vill inte äta. Just nu får han en utskriven gel som innehåller näring och vitaminer och som tydligen är för magen. Han har blivit lite piggare. Orkar leka med mig i fem minuter. Nu spinner han igen när man klappar honom. Sitter mer nu istället för att bara ligga.. Just nu sitter han på balkongen och spanar på omgivningen. Så det känns som han blivit bättre.

Själv ska jag rulla till ICa och handla bland annat ostbågar - det är ju hockey på teven i kvällSkrattande

Sköt om er

nakenkatt
2012-03-29 11:24
#3

jag skulle också vilja vara hemma och äta ostbågar idag känner mig febrig men det är väl bara och ge sig iväg och jobba.har en del jag måste ordna med därborta och två är hemma för vab.Ja nu är det snart helg igen,och idag fyller kattungarna två veckor.Och jag kan ej välja än vilken jag ska behålla av tjejerna.men de är med all säkerhet rödmaskade båda två.Pojkarna blir bara brunare och brunare i pälsen,där har det varit lätt att välja.ha det bra allihopa.

noir
2012-03-29 12:01
#4

hihi post gubben kom upp med mina zooplus paket! 50Kg delat i 30 och 20 paket haha! han var inte roat över att vi bodde tretrappor upp utan hiss! Det är inte vi heller när vi ska bära upp sand och mat och annat så därförför beställer vi! :D

Katterna fick en leksaksmus som vart mega poppis direkt, sånt är kul! Fick den gratis för poäng vi samlat ihop som skulle gå ut i nästa vecka.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2012-03-29 12:07
#5

#3 Alltid svårt att välja ,om du inte tar den enklaste utvägen och väljer efter färgTyst. Lite tidigt att se päls,typ och öron än,men vänta  i några veckor så kanske det ger sig!Flört

#4 Jag får också hemkört,bor på bottenvåningen (och har hiss…)Min postgubbe är säkert glad!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2012-03-29 12:14
#6

God middag på er.

Förmiddagen har ägnats åt katt toalett-skurning och annan städning.Kattungarna är nu sjuveckorsfotade och snart kommer nya bilder upp på hemsidan.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Jess89
2012-03-30 17:24
#7

#4 fick dina kissar också råttor med kattmynta i? Vi köpte 6 stycken och vår kisse är som galen i råttorna.

Vi funderade på att beställa hem sand också, låter väldigt smidigt. fast o andra sidan skadar aldrig lite motion ut till maxi området. Stackars brevbärare som får ta upp 50 kg utan hiss.

Våran kisse tycker fortfarande att det är lite läskigt med folk utanför dörren och brevbäraren är också läskig när de springer och klampar i trappen. Men med tiden ska hon vänja sig vid det med.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Eine
2012-03-30 19:15
#8

#7 Jag fick nog 12 möss för 80 kr ca. Tog från Animail eller var det Husses? Köper från dem också då deras blötmat är rätt ok.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jess89
2012-03-30 19:17
#9

#8 Oj! det var mycket jag gav 50 kr för 6 stycken. Men jag köpte dem på djurmagazinget. Vi har inte prövat någon blötmat till vår kisse ännu, men funderar på att göra det med tiden. Vet dock inte vad man ska köpa.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Eine
2012-03-30 23:02
#10

#9 Köp svensk om du kan..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
2012-04-02 11:52
#11

#7 Jo det var kattmynta i den, vi fick den gratis :)
Haha jaa han hade ju iaf turen att 50kg paketet var uppdelat i två!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: