Annons:
Etikettomplacering
Läst 1944 ggr
EmyJ
3/26/12, 12:33 AM

Elvis letar nytt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med sorg i hjärtat jag inser att Elvis inte trivs här hemma. Han är världens trevligaste och snällaste katt som mer än gärna myser i soffan med matte och husse. Han föddes december 2009 hemma hos oss då vi var fodervärdar åt hans mamma.

Elvis är en rödmönstrad kille som söker ett hem där han får mycket kärlek och mys men också mycket aktiviteter och bus. Det får gärna finnas barn i familjen men också en kattkompis. Jag ser gärna att du/ni bor i hus alternativt stor lägenhet.

Tror du att du kan vara den rätta för Elvis? Hör av dig!

emely.johansson@hotmail.com

www.kickemcattery.se

Annons:
Karin1985
3/26/12, 6:24 PM
#1

Jag har skickat ett mail till dig nu. :-)

EmyJ
4/3/12, 1:09 AM
#2

Elvis har fortfarande inte hittat rätt hem…

www.kickemcattery.se

lejoneva
4/3/12, 2:06 PM
#3

Har du någon aning om varför han inte trivs längre? Hur visar det sig? Vankar han runt och skriker, kissar på olämpliga ställen eller …?  Är det problem i kattgruppen? Är han kastrerad?

EmyJ
4/3/12, 2:30 PM
#4

Han är kastrerad så han kissar bara på rätt ställen. Han behöver mer utrymme och mer action i vardagen, tex barn som tjoar och leker. Elvis är en svårflörtad kille vad gäller lek från mänskligt håll och han är lite för bekväm för att själv göra sig av med den sin energi, därför behöver han bo i en miljö där det händer mkt på daglig basis.

www.kickemcattery.se

eiramis
4/5/12, 5:45 PM
#5

Jag har mailat dig, hoppas på svar snart.Glad

EmyJ
4/5/12, 10:19 PM
#6

Elvis har hittat sitt hem, tråden kan låsas :)

www.kickemcattery.se

Annons:
Leffe
4/5/12, 11:10 PM
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: