Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 351 ggr
MonicaLagerquist
2012-03-25 08:48

God Morgon söndag

Nu har väl kommit ihåg att ställa fram klockan.Jag gjorde det redan igår och blev lite sur på mig själv för jag sov lite för länge idag.Men sen kom jag ju på att kroppen väckt mig vid rätt tid men att jag ställt fram klockan en timme igår.

Katterna tjatar om att få gå ut men jag vill vänta lite med att ha dörren öppen så att solen fått värma upp lite ute först.Det blir ju så kallt inne med dörren öppen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
2012-03-25 12:30
#1

God söndag. Jag har balkongdörren öppen för katterna ska absolut sitta på matthögen där. Undrar vad de gör när jag tar mattorna därifrån och tvättar dem i veckan? Inget underlag? Men jag lägger nog ut ett täcke då..man ska inte vara taskig mot huskatterna då får man kicken.

I dag tänker jag mycket på Robban och försöker skicka hopp och styrka till grabben.Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2012-03-25 13:27
#2

Idag ska jag iväg och äta våfflor och se SM-final i bandyn.

Sköt om er

MrsCecilia
2012-03-25 14:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vi har snart tapetserat klart, skönt!

Det är väldigt tyst och tomt i huset utan Robban fast vi har två katter till. Men de är ju liksom normala och gör inte så mkt väsen av sig. Vi saknar honom oerhört och alla är ledsna här hemma.

Tycker det är nog nu med sjukdomar och elände i vår familj.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
2012-03-25 14:44
#4

celan jag hoppas allt vänder till det bättre nu!Kram.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
2012-03-25 16:03
#5

#3 hoppas allt ordnar sig för robban och att han får komma hem snart.

Igår var vi och hämtade våran maine coon Skrattande Hon är så vacker!!

De andra hemma är inte så förtjusta men hon är så lugn och blinkar mot dem så de gör inget och hon får sitta en meter ifrån dem utan problem. tror de kommer bli kompisar fort.

Ska ta någon bild på henne sedan gör jag en egen OT-tråd Flört

Hoppas alla får en bra dag med mycket solsken.

Upp till toppen
Annons: