Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 374 ggr
MonicaLagerquist
2012-03-23 07:06

God Morgon Fredag

Lite små nervöst idag då två av mina katter ska HCM scannas.Cissi för tredje gången och Måsen för försat gången.Men förhoppningsvis ser det bra ut.

Sen kommer sonen ut och ska byta till sommardäck på bilen och mot kvällningen ska vi äta gott tilsammans.Fick tag på hästbiff igår  och ikväll åker grillen fram.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2012-03-23 10:58
#1

Hemma med en lite tommare plånbok men med två katter med friska fina hjärtan.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2012-03-23 11:00
#2

Toppen Monica att båda hjärtana var bra.

Eine
2012-03-23 11:15
#3

God förmiddag, har inget att skriva..Förvånad?

Men sköt om er och katternaGlad.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LenaWi
2012-03-23 12:16
#4

God lunch!

Har lämnat in 2 av våra honor för sterilisering och får hämta ut dem klockan 15.00. Hoppas allt har gått bra. Förhoppningsvis så blir det lite lugnare mellan dessa damer…

Letar en bra vagn för att dra kattransporter och annat som man ska ha med till utställningarna. Är sååå trött på att bära allt! Är det någon som har förslag på var det finns en bra vagn? Har varit inne på de flesta av kontor/verkstadsbutikerna på nätet och hittat en del bra.

Ha en bra helg!

Mona22
2012-03-23 12:25
#5

snart dags för arbetsträning. Sedan hem och vila. Ska åka till Göteborg imorgon och hämta våran Maine coon . kommer bli så spännande =D Ha en bra dag allihopa.

[Lec72]
2012-03-23 14:29
#6

5# Va kuuul!! Skrattande

Annons:
Leffe
2012-03-23 15:26
#7

Äntligen kom jag in på iFokus. Solen skiner och katter njuter och jamar på balkongen medan en helikopter cirklar ovanför

Sköt om er

nakenkatt
2012-03-23 16:14
#8

ja det har varit något strul idag det har varit svårt att komma in.

MrsCecilia
2012-03-23 16:46
#9

Trött och känner mig ledsen och sårad i dag, vänskap är konstigt i bland. Inte som man tror.

Robban har kräkt en massa i dag. Fast jag vet inte varför. Nu har han gått och lagt sig. Ska jag prova med kokt fisk i kväll eller ska jag ge vanlig mat?

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
2012-03-23 20:18
#10

Stackars dig.Jo det är lätt att bli besviken på vänner om man inte går ut med inställningen att man inte kan lita helt på någon…Då slipper man bli så väldigt ledsen. Har svarat i din andra tråd om Robban,att du ska ge honom vätska/vätskeersättning med plastspruta.Du kan ju se vad jag skrivit.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: